رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى شادگان:

ماه رمضان بهترین فرصت برای توسعه فعالیت‌های قرآنی شادگان است

۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۵:۳۶
کد خبر: ۵۶۷۸۶۲
ماه رمضان بهترین فرصت برای توسعه فعالیت‌های قرآنی شادگان است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى شادگان گفت: برای توسعه فرهنگ قرآنی، ماه مبارک رمضان بهترین فرصت محسوب می‌شود که همه نهادهای فرهنگی و اجرایی باید در این راه اهتمام داشته باشند.

سعید جنامى در گفتگو با خبرنگار برنا، با بیان اینکه شهرستان شادگان یک شهرستان پیشتاز در حوزه فعالیت‌های قرآنی است، اظهار کرد: فعالیت های قرآنی در شادگان محور اصلی برنامه‌های ماه رمضان قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این راستا هر ساله برنامه‌هایی برای تقویت تشکل‌های مختلف قرآنی برگزار می‌شود که بخش قابل توجهی از این فعالیت‌ها مختص ماه مبارک رمضان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان تصریح کرد: ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان با توجه به استقبال مناسب مردم یک ظرفیت ارزشمند برای ترویج قرآن در سطح جامعه است از این رو نسبت به آن توجه ویژه شده است.

جنامی با تاکید بر اینکه برنامه‌های قرآنی محوریت همه برنامه‌های ماه رمضان قرار خواهد گرفت، گفت: موضوع جزء خوانی و جمع خوانی در مساجد را هر چقدر محله‌ای کنیم هم فضا قرآنی شده و هم مردم بیشتر می‌توانند از برنامه بهره ببرند.

جنامی یاد آور شد: در عظمت این ماه همان بس که خداوند این ماه را ماه نزول قرآن قرار داده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان در پایان با مغتنم شمردن این ماه برای تحول اجتماعی و فردی بیان کرد: ما به‌عنوان متولیان فرهنگی باید به این فرصت توجه ویژه‌ای داشته باشیم و در راستای خودسازی از آن بهره ببریم چرا که این امر مقدمه‌ای برای خودشناسی و خداشناسی است و در این راستا باید قرآن و عترت به عنوان محور برنامه‌ها موردتوجه قرار گیرد.


خبرنگار: مرتضی صویلاتی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز