معاون فرماندار شادگان خبر داد:

اجرای ۲۵۰۰ متر جوی و جدول در ۹ روستای شهرستان شادگان

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۰:۰۰
کد خبر: ۵۷۱۳۴۱
اجرای ۲۵۰۰ متر جوی و جدول در ۹ روستای شهرستان شادگان
معاون فرماندارشادگان گفت: عملیات اجرایی احداث دو هزار و 500 متر جوی و جدول در 9 روستای شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، نعمت اله آلبوغبیش در جلسه کمیسیون عالی حفاری شهرستان از آغاز عملیات اجرایی احداث دو هزار و 500 متر جوی و جدول خبر داد و اظهار کرد: اجرای این عملیات در 9 روستای شادگان آغاز شده است.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت طرح کلیه پروژه های حفاری درجلسات کمیسیون عالی حفاری شهرستان گفت: عملیات احداث جوی و جدول توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شادگان در روستاهای بیت داود، ابوصخیر، خروسی شمالی، امام سه، بوزی، عبودی، مالکی، جهانگیری و ام الحجار اجرایی می شود.

معاون فرماندارشادگان یاد آور شد: عملیات تعریض 25 دهانه پل در جاده مسیر جفال نیز آغاز شده و به محض جابجایی خط لوله گاز ازکنار پل های مورد نظر، عملیات تعریض انجام خواهد شد.

 

آلبوغبیش در ادامه بیان کرد: نصب و کارگزاری 700 علمک گاز در شهرهای شادگان و خنافره به زودی آغاز می شود و حدود هزار و 400 خانوار جدید در آینده نزدیک از نعمت گاز شهری بهره مند خواهند شد.

وی اخذ مجوز حفاری از کمیسیون عالی حفاری شهرستان را ضرورتی انکار ناپذیر عنوان کرد و افزود: مشاهده هرگونه حفاری بدون اخذ مجوز به عنوان تخلف محسوب می‌ شود و با متخلفین احتمالی، برخورد قانونی خواهد شد.


خبرنگار: مرتضی صویلاتی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز