دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان:

صدا و سیمای خوزستان باید فعالیت خود را در خصوص برنامه های مبارزه با مواد مخدر بیشتر کند

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۵:۳۱
کد خبر: ۵۸۱۰۲۰
صدا و سیمای خوزستان باید فعالیت خود را در خصوص برنامه های مبارزه با مواد مخدر بیشتر کند
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: از آنجا که شیوع مواد مخدر در استان بسیار بالا و غیر قابل قبول است از صدا و سیمای مرکز استان می خواهیم فعالیت خود را در این راستا به فراتر از آنچه در قالب تفاهمنامه هایی که با تأمین اعتبار ما انجام می شود، گسترش دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حسین لامی زاده در شورای مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: اگر همکاری بین بخشی در بین دستگاه های اجرایی افزایش یابد، سریعتر به نتیجه می رسیم و این دستگاه ها باید برای اجرایی شدن طرح کرامت دو تعامل بیشتری باهم دیگر داشته باشند.

وی ادامه داد: باید در دستگاه ها و شرکت های مختلف از تجارب که وجود دارد استفاده شود و با استفاده از کارهای علمی که انجام شده است برای سایر نهادها الگوسازی انجام بگیرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان بیان کرد: به رغم همکاری خوبی که صدا و سیما در این زمینه دارد ولی هنوز انتظارات ما برآورده نشده است و آنچه باید بیشتر به آن پرداخته شود، چاره دار بودن اعتیاد و راهکار داشتن آن است. از آنجا که شیوع مواد مخدر در استان بسیار بالا و غیر قابل قبول است از صدا و سیمای مرکز استان می خواهیم فعالیت خود را در این راستا به فراتر از آنچه در قالب تفاهمنامه هایی که با تأمین اعتبار ما انجام می شود، گسترش دهد.

لامی زاده افزود: شورا در خصوص کارهای فرهنگی همیشه خوب عمل کرده است و جزو استان های اول هستیم ولی از آنجا که توان استان بیشتر است انتظار کارهای بهتر و بیشتری هم می رود.

وی به افتتاح نمایشگاه سیار مبارزه با مواد مخدر در محل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اشاره کرد و گفت: همچنین در کمیته های این شورا تصمیمات بسیار خوبی برای مبارزه با مواد مخدر گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز