رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان خبر داد:

شرکت ۱۷۰۰ شادگانی در کلاس‌های اوقات فراغت

۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۹:۳۵
کد خبر: ۵۸۲۴۹۹
شرکت ۱۷۰۰ شادگانی در کلاس‌های اوقات فراغت
رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان از پیش‌بینی حضور یک هزار و ۷۰۰ نفر در کلاس‌های ورزشی اوقات فراغت این اداره در شادگان خبر داد.

خلیل آمله در گفتگو با خبرنگار برنا، با اشاره به اینکه اوقات فراغت فرصت مناسبی برای استعدادیابی بسیار از جوانان و نوجوانان در بخش‌های مختلف است، اظهار کرد: مسئولان باید با برنامه‌ریزی لازم اوقات فراغت جوانان را با برنامه‌های مفید پر کنند.

وی افزود: اگر اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با برنامه ریزی مناسب و مطلوب پر شود می‌توان از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شادگان با اشاره به آمادگی این اداره در راستای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوان در تابستان عنوان کرد: مجموعه ها و باشگاه های ورزشی شادگان برای ثبت نام از جوانان و نوجوانان شادگانی در رشته‌های مختلف ورزشی آماده شده است.

آمله از پیش‌بینی حضور یک هزار و ۷۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان شادگانی در کلاس‌های ورزشی این اداره خبر داد و بیان کرد: این کلاس‌ها با همکاری سایر نهادها برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: نزدیک به ۱۱ رشته در رشته های فوتبال، فوتسال، کاراته رزمی آمادگی جسمانی آقایان و بانوان والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، کشتی، سوارکاری، ووشو آقایان و بانوان، تیراندازی و همچنین پایگاه های استعدادیابی که هم اکنون با همکاری اداره ورزش و جوانان توسط کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش فعالیت می کنند از جمله رشته‌های ورزشی این اداره برای علاقمندان در ایام تابستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شادگان درپایان گفت: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار نفر در طرح اوقات فراعت جوانان شادگان مشارکت داشتند و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری نیز استقبال مناسبی انجام شود.

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز