مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

خوزستان با داشتن استعدادهای درخشان سهم بسزایی در ورزش کشور دارد

۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۸:۰۲
کد خبر: ۵۸۳۰۴۱
خوزستان با داشتن استعدادهای درخشان سهم بسزایی در ورزش کشور دارد
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: استان خوزستان استانی است که در سرتاسر آن استعدادهای درخشان و ظرفیت های بالایی وجود دارد که باید برای پرورش آن به زیرساخت های این استان توجه کرد زیرا خوزستان هم در ورزش کشور و هم در فوتبال سهم بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، افشین حیدری در مجمع عمومی سالیانه فوتبال استان خوزستان عنوان کرد: خوزستان هم در ورزش کشور و هم در فوتبال سهم بسزایی دارد. استان خوزستان استانی است که در سرتاسر آن استعدادهای درخشان و ظرفیت های بالایی وجود دارد که باید برای پرورش آن به زیرساخت های این استان توجه کرد.

وی ادامه داد: اعضای فدراسیون امید را در دل ورزشگاه های استان روشن کرده اند و امیدواریم بتوانیم کاری کنیم که ساختار اقتصادی با افزایش سرمایه گذاری در فوتبال، جزو اولویت های باشگاه ها شود و امیدوارم همه مسئولان برای تقویت ورزش خوزستان گام برداشته و تلاش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: هیئت فوتبال خوزستان یکی از هیئت های منظم و با برنامه استان است. از جمله برنامه هایی که برای این بخش از ورزش استان در نظر گرفته شده می توان به ساخت 140 زمین مینی فوتبال با مشارکت شهرداری ها در سطح استان اشاره کرد. در خوزستان زمین های خاکی بسیاری وجود داشت که از دل آنها بازیکنان بسیاری به ورزش کشور راه پیدا کردند ولی به مرور زمان از بین رفتند.

حیدری اظهار کرد: از دیگر کاراهایی که انجام خواهیم داد تکمیل پروژه های نیمه تمام به ویژه در حوزه فوتبال است که به عنوان نمونه می توان از تکمیل استادیوم شهید مهدیان دزفول بعد از 13 سال توقف در سال جاری نام برد.

وی تصریح کرد: در موضوع استقلال خوزستان هم با ورود به موقع از یک فاجعه جلوگیری شد. تیم استقلال خوزستان تا انحلال هم پیش رفت ولی خوشبختانه منابع مالی آن مشخص شده و این تیم دوباره توانست در لیگ شرکت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: یک کارگروه اقتصادی در اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شده است. مدیران باشگاه های صنعت نفت، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان که پشتیبان آنها سیستم صنعتی ـ اقتصادی بدانند برای این سه باشگاه با کارگروه خاص و با مدیران عامل شرکت های پشتیبان در رابطه با استفاده از ظرفیت ماده 7 برنامه ششم توسعه رایزنی های لازم صورت خواهد گرفت.

حیدری تضمین داد: با نگهداری های خوب مجموعه نفت و گاز اروندان، برای فینال جام حذفی سال آینده بهترین چمن را خواهیم داشت. در سال جاری مجموعه فرهنگی ـ ورزشی غدیر را استانداردسازی و آن را به بخش خصوصی واگذار می کنیم. در دنیا کمترین استفاده از زمین فوتبال است ولی در ایران این موضوع برعکس هست. هر ماه بیش از 50 میلیون تومان برای نگهداری ورزشگاه به پیمانکار پرداخته می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز