مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان:

هیچ محدودیتی در دریافت تسهیلات بانک مسکن برای مردم رامشیر وجود ندارد

۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۳۶:۰۲
کد خبر: ۵۸۸۴۶۷
هیچ محدودیتی در دریافت تسهیلات بانک مسکن برای مردم رامشیر وجود ندارد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: امکان دریافت تسهیلات بانکی برای ساخت و یا نوسازی خانه های خود بر اساس قوانین بانک مرکزی همانند مردم دیگر شهرها برای مردم رامشیر نیز وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید طباطبایی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: متاسفانه اخیرا شایعاتی توسط برخی افراد ناآگاه مبنی بر اینکه مردم رامشیر به خاطر موقوفه نظام مافی اجازه دریافت تسهیلات برای بازسازی و یا نوسازی خانه های خود را ندارند، انتشار داده شده است.

وی ادامه داد: پس از پیگیری های انجام شده و بررسی این مورد از طریق مدیریت استانی بانک های عامل خوزستان این نتیجه حاصل شد که امکان دریافت تسهیلات بانکی برای ساخت و یا نوسازی خانه های خود بر اساس قوانین بانک مرکزی همانند مردم دیگر شهرها برای مردم رامشیر نیز وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان بیان کرد:۶ دنگ عرصه شهر خدابنده و ۶۴ درصد شهر ملایر در استان همدان موقوفه هستند و مردم بدون هیچ مشکلی طی سالیان متمادی در آنجا زندگی کرده و در عین پرداخت حق موقوفه، نسبت به خرید و فروش زمین و خانه هم اقدام می کنند. بنا بر این از سوی اوقاف هیچ محدودیتی برای افرادی هم که خانه های آنها موقوفه است،  در دریافت تسهیلات بانکی وجود ندارد و افراد می توانند بر اساس قوانین هر بانک نسبت به دریافت وام اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز