استقبال رئیس هیئت ورزش دانش آموزی خوزستان از تیم قهرمان مسابقات دو و میدانی کشور

۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۳:۱۴
کد خبر: ۵۸۹۱۵۸
استقبال رئیس هیئت ورزش دانش آموزی خوزستان از تیم قهرمان مسابقات دو و میدانی کشور
تیم دانش آموزان ابتدایی پسر خوزستان که در سی و چهارمین دوره مسابقات دانش آموزی کشور شرکت کرده بود توانست مقام اول کشوری را به دست آورد و مورد استقبال رئیس هیئت ورزش دانش آموزی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حسنعلی افروزی زاده در استقبال از این تیم اظهار کرد: هر تیم که قهرمان کشور در هر رشته می شود زحمات و سختی زیادی را متحمل شده اند به خصوص دانش آموزان خوزستانی و امسال با این وضعیت جوی و ریزگردها این تیم دو و میدانی ابتدایی حتی در ماه مبارک رمضان تمرین ها را ادامه دادند و حاصل این همه تلاش چند ساله به ثمر نشست.

وی ادامه داد: دو و میدانی از رشته های مظلوم و بی بضاعت است، چه خود این رشته چه افرادی که این رشته را کار می کنند، پس نیاز به حمایت جدی دارد چون مادر همه رشته های ورزشی است.

رئیس هیئت ورزش دانش آموزی خوزستان بیان کرد: الان نوبت مسئولان استانی است که حمایت همه جانب از ورزش دانش آموزی کنند تا تمام استعدادهای نهفته استان روز به کشف و در تمامی میادین ورزشی به درخشند.

افروزی زاده افزود: از استاندار خوزستان و حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین شهردار اهواز تقاضا دارم جهت کمک به ورزش استان و کشور نگاه ویژه ای به ورزش دانش آموزی به خصوص ورزش دختران این مادران آینده داشته باشند و در پایان از تمامی مربیان و سرپرستان تیم های اعزامی و همه معلمان تربیت بدنی آقا و خانم که در کف مدارس استان مشغول به کار هستند، تشکر و قدردانی می کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز