بازدید نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از مراکز فنی و حرفه ای

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۹:۴۲
کد خبر: ۵۹۰۹۹۱
بازدید نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از مراکز فنی و حرفه ای
رئیس مراکز آموزش فنی و حرفه ای آبادان گفت: در راستای هفته مهارت و روز کار آفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از مراکز آموزشی فنی و حرفه ای آبادان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، ارژنگ کوه سرخ در این بازدید بیان کرد: در این بازدید که به مدت دو ساعت به طول انجامید، از اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای، تشریح عملکرد مراکز آموزش فنی و حرفه ای آبادان در راستای اشتغال جوانان، بازدید از مرکز تخصصی جوش آبادان، صحبت نماینده محترم با جوانان در حال آموزش، درخواست های مرکز در راستای کیفی سازی آموزش های فنی و حرفه ای و ... صحبت شد.

نماینده مردم آبادان در پایان در دفتر ثبت نظرات و رهنمودهای بازدید کنندگان ادامه داد: حقیقتاً و در واقع قابل لمس است آنچه را که معنای تلاش و صبوری دارد و ساختن و دست و پنجه نرم کردن با کمبودها و کاستی ها از جوانمردان و تلاش صادقانه تلاشگران عرصه مهارت قدردانی می شود.

وی گفت: نماینده مردم آبادان قول پیگیری برخی از امورات از جمله اجرای طرح بهینه سازی فضای داخلی کارگاههای جوش آبادان مبنی بر اجرای سقف کاذب و مطابق سازی با استانداردهای روز، پیگیری کمک های مالی در راستای اعطای چندین دستگاه کولرگازی ایستاده در کارگاهها با توجه به شرایط گرمای آبادان و همچنین پیگیری کمک های مالی به پرسنل زحمت کش مراکز آموزش فنی و حرفه ای در راستای اعطای وام کم بهره را داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز