کمالوند:

سرمایه ی اصلی ما هواداران هستند

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۱:۴۸:۰۴
کد خبر: ۵۹۲۴۲۳
سرمایه ی اصلی ما هواداران هستند
کنفرانس خبری قبل از بازی صنعت نفت آبادان و استقلال تهران با تحریم منصوریان از سوی خبرنگاران برگزار شد

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، ساعاتی پیش در حالی کنفرانس خبری قبل از بازی نفت آبادان و استقلال تهران در استادیوم تختی آبادان برگزار شد، که خبرنگاران آبادانی نسبت به تاخیر 45دقیقه ای علیرضا منصوریان سرمربی استقلال تهران واکنش نشان دادند و وی را با تحریم خبری مواجه کردند.

در همین بین فراز کمالوند با حضور در این کنفرانس، از هواداران آبادانی به عنوان سرمایه اصلی و موثر این تیم یاد کرد و از آنها خواست که برای موفقیت این تیم با صبور ی، بازیکنان را تا آخرین بازی همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه تغییرات زیادی در تیمش نسبت به فصل قبل رخ داده است، اظهار کرد: از حدود 11باشگاه بازیکن گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم بعد از سه الی چهار بازی به هماهنگی مطلوب برسیم. به هر حال در بازی فردا با نایب قهرمان لیگ قبل بازی داریم که امیدواریم بتوانیم از تمام شرایط میزبانی خود استفاده کنیم.

کمالوند در خصوص مصدومیت کرار جاسم و حسین بغلانی و قرار داد میلاد جهانی گفت: این دو بازیکن به بازی فردا خواهند رسید. با میلاد جهانی نیز بواسطه ی مصدومیتی که تازه پشت سر گذاشته، قرارداد مشروط بستیم که در صورت آمادگی به تیم اضافه خواهد شد.

کمالوند از دسترسی به ترکیب اصلی طلایی پوشان تا 95درصد خبر داد و تاکید کرد: اگر در طول فصل با مشکل و مصدومیت خاصی مواجه نشویم اعلام می کنم که به ترکیب نسبی رسیده ایم.

وی در مورد پیش بینی بازی فردا گفت:جذابیت فوتبال به غیر قابل پیش بینی بودن آن است.هرچند قطعا ماراتن لیگ برتر به گونه ای است که باید تا بازی آخر امیدوار به نتیجه گیری باشیم.من به شخصه برای برد بازی فردا خوشحال یا باخت آن ناراحت نخواهم شد.

گفتنی است: قرار است در چارچوب هفته ی اول لیگ برتر از ساعت 21فردا شب،صنعت نفت آبادان در ورزشگاه پیر تختی این شهرستان پذیرای استقلال تهران باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز