امام جمعه شادگان:

خبرنگاران شهرستان شادگان در توسعه منطقه نقش مهمی دارند

۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۹۷۳۰۸
خبرنگاران شهرستان شادگان در توسعه منطقه نقش مهمی دارند
امام جمعه شادگان با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند، گفت: خبرنگاران شهرستان شادگان در توسعه منطقه نقش مهمی دارند.

حجت الاسلام سید مجید شرفى به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: پیشرفت جوامع بستگی به فعالیت های موثر خبرنگاران در جامعه اسلامی دارد.

وى با اشاره به قناعت خبرنگاران در طی دوران خدمت رسانی به مردم تصریح کرد: خبرنگاران بدون هیچ چشم داشتی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان صادقانه به انعکاس مشکلات و نارسائی ها می پردازند و دراین راستا نیز اقدامات و خدمات دستگاه های اجرایی و خدماتی  را به شهروندان منعکس می کنند.

امام جمعه شادگان با بیان اینکه خبرنگار با راستی و درستی، در مقام روشنگری و فرهنگ سازی در حوزه رسانه و جامعه بوده و در جهت استیفای حقوق مردم و لزوم آگاه سازی آنان تلاش می کند، تصریح کرد: خبرنگاران سرمایه های هر جامعه ای هستند و هر خبر و مطلب آنان یک حرکت تأثیرگذار در جامعه است.

حجت الاسلام شرفی از خبرنگاری به عنوان یک شغل پرمخاطره و مهم یاد کرد و افزود: خبرنگاران باید با رعایت امانتداری و با نگارش اخبار و گزارش ها و انعکاس آن به جامعه به رشد و توسعه کشور کمک کنند.

وى در پایان با اشاره به ویژگی های فردی یک خبرنگار گفت: خبرنگاران چشم و گوش مردم هستند و باید تلاش کنند اخبار و گزارش ها را بدون تحریف به جامعه و مخاطبان منتقل کنند.

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز