پیام تبریک امام جمعه شادگان به مناسبت روز خبرنگار

۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۴۷:۳۵
کد خبر: ۵۹۷۳۴۱
پیام تبریک امام جمعه شادگان به مناسبت روز خبرنگار
امام جمعه شادگان در پیامی ضمن گرامیداشت 17مرداد سالروز شهادت محمود صارمی روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

  به گزارش خبرنگار برنا به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه شادگان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان شادگان طی پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار این روز را به خبرنگاران دلسوز و زحمت کش و تلاشگران عرصه خبر نویسی تبریک گفت.

متن پیام امام جمعه شادگان به شرح ذیل است:

 

با حمد و سپاس خداوند متعال و با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و عرض سلام و ادب و احترام خدمت تمامی اهالی رسانه این روز را برهمه مجاهدان این عرصه مخصوصا عزیزانی که قلم را باصداقت وحقیقت برصفحه تاریخ آشنا می کنند تا بتوانند گوشه ای از رنج و گرفتاری ملت عزیز را برطرف کنند، آنانی که چشم و گوش ملت رشید ما هستند و با انتقال حقایق مسئولان و خادمان ملت را به تلاش و کوشش و خدمت بیشتر آشنا می کنند، تبریک عرض می کنم.

در پایان لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران بخش فرهنگی رسانه ها که در انعکاس اخبار دفتر و ستاد نمازجمعه شادگان، سعی فراوان داشتند، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زیر این خیمه صفا و صداقت برای ادامه همکاری های رسانه ای به گرمی می فشارم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

 

            سید مجید شرفی

       امام جمعه شهرستان شادگان

            ۱۷ مردادماه ۱۳۹۶

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز