معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان عنوان کرد:

اشک خرس ها روایتگر کودک و عروسک

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۹۷۸۰۵
اشک خرس ها روایتگر کودک و عروسک
معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان گفت: فیلم کوتاه «بچه خرس‌ها هم گریه می‌کنند» به کارگردانی مسلم آقاکوچک‌زاده در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان تولید شد.

محمد غدیرزاده در گفتگو با خبرنگار برنا اظها کرد: فیلم کوتاه «بچه خرس‌ها هم گریه می‌کنند» روایتگرِ دختر بچه‌ای است که نسبت به عروسک‌هایش خشونتی ناخوشایند دارد و... .

وی افزود: این فیلم با موضوعی اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی مسلم آقاکوچک‌زاده تهیه و تولید شده که ساخت آن دو ماه زمان برده است.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان تصریح کرد: در این فیلم آنیسا آقاکریمی ایفای نقش می‌کند و حدیث فعلان بازیگردان این فیلم است. دیگر عوامل فیلم شامل مسعود افخمی (دستیار کارگردان)، شاهرخ لامع، امید عرفانیان (تصویربردار و نور )، نسیم فعلان (عکاس)، مسلم آقاکوچک‌زاده (طراح صحنه) و کوردمان پویش (تدوین و صداگذار ) هستند.

غدیرزاده گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان با هدف توجه به تولید آثار سینمایی کوتاه و تربیت و تشویق هنرمندان فیلمساز از اواخر سال گذشته تولید فیلمنامه کوتاه و فیلم کوتاه مستند و داستانی را در دستور کار خود داد و در جهت تحقق این مهم نشست‌های متعددی را برگزار و اتاق فکر تولید فیلمنامه را بر پا کرد.

وی ادامه داد: در این راستا فیلم کوتاه «بچه خرس‌ها هم گریه می‌کنند» در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان تولید شد.

خبرنگار: مهدی ربیع

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز