با حضور استاندار خوزستان؛

عملیات اجرایی احداث سه ایستگاه برق در شوشتر و گتوند آغاز شد

۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۱:۴۹
کد خبر: ۵۹۸۳۳۰
عملیات اجرایی احداث سه ایستگاه برق در شوشتر و گتوند آغاز شد
عملیات اجرایی احداث سه ایستگاه برق در شوشتر و گتوند با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: امروز آغاز ساخت سه پست برق شامل یک پست در منطقه میان آب شوشتر و دو پست برق موقت شبکه هم برای گتوند و عقیلی را داشتیم.

 وی با تاکید بر به حداقل رساندن پست های موقت ادامه داد: متاسفانه از لحاظ داشتن تعداد پست های موقت در کشور اول هستیم اما در تلاشیم با تشریک مساعی، همراهی و همدلی مسئولان به حل و اصلاح این وضعیت بپردازیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: در این عملیات اجرایی، تبدیل دو پست موقت از تعداد 75 پست موقت در استان به پست دائم در دست اجرا قرار گرفت و امیدواریم بقیه پست های موقت را هم در اسرع وقت به پست دائم ارتقا دهیم تا وضعیت برق استان از حالت ناپایدار و شکننده خارج شود و مسئولین استانی در سال های پیش رو بتوانند با آرامش خاطر و بدون نگرانی به هم استانی ها خدمات رسانی کنند.

شریعتی اظهار کرد: امیدواریم به لطف خدا همه در کنار هم این کاستی و عقب ماندگی را جبران کرده و مشکلات استان را یکی پس از دیگری به لطف الهی، کمک مردم، همت دولت خدمتگذار و همکاری مسئولین و با محوریت توسعه استان حل کنیم و در راه پیشگیری از ایجاد موانع توسعه در استان گام برداریم.

وی از همکاری ائمه محترم جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و مسئولان استان که در این تابستان که افزایش کم سابقه دما موجب نگرانی شده بود که با هماهنگی توانستیم شبکه برق استان را در وضعیت نسبتا پایداری حفظ کنیم، تقدیر و تشکر کرد.

 

به گزارش خبرنگار برنا در مراسم عملیات اجرایی احداث سه ایستگاه برق در شوشتر و گتوند نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستان های شوشتر و گتوند، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان و جمعی از مسئولان، استاندار خوزستان را همراهی می کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز