فراز کمالوند:

این برد را به خبرنگاران تقدیم می کنم/این صنعت نفت با تیم مورد نظر من فاصله دارد

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۰:۰۵:۴۸
کد خبر: ۵۹۸۶۹۹
این برد را به خبرنگاران تقدیم می کنم/این صنعت نفت با تیم مورد نظر من فاصله دارد
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت پس از پیروزی دو بر صفر این تیم در مقابل پدیده مشهد، این برد را به مناسبت روز خبرنگار به ورزشی نویسان آبادانی تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، فراز کمالوند با حضور در کنفرانس خبری پس از  دیدار صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد در خصوص بازی اظهار کرد:  بازی خوبی بود، نمی خواستیم امتیاز خانگی را از دست بدهیم، به همین خاطر رو به بازی بسته آوردیم و هیچ موقعیتی را هم به حریف ندادیم.  خدا را شکر در سه بازی 6 امتیاز گرفتیم اما اعتقادا دارم اگر هفته گذشته آن اتفاقات نامطلوب و ناعادلانه رخ نمی داد الان امتیاز بیشتری کسب کرده بودیم.

وی گفت: یکی از دلایل آسیب‌دیدگی بازیکنان از دست دادن آب بدن به دلیل گرمای زیاد است. گرفتگی‌های زیادی هم به خاطر این موضوع به وجود می‌آید که باید شرایطی را ایجاد کنیم تا در مدت باقیمانده تا پایان فصل گرما و شرجی اگر امکان دارد تمرینات مان را در شهر دیگری برگزار کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان افزود: حریفان ما از گرمای هوا شکایت دارند ولی این گرما بازیکنان خوزستانی را بیشتر از حریفان در معرض مصدومیت قرار می دهد زیرا تمرینات و بازی های ما در این هوای سخت برگزار می شود.

کمالوند اضافه کرد: این صنعت نفت با تیم مورد نظر من فاصله دارد، هدف‌گذاری ما برای نیم‌ فصل کسب حدود 20 امتیاز است اگر به 20 یا حدود 20 امتیاز برسیم، با سابقه مربی‌گری‌ام می‌گویم نه تنها رتبه تک‌رقمی کسب خواهیم کرد حتی می‌توانیم نیم‌نگاهی به کسب سهمیه آسیا هم داشته باشیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر اینکه در این سه بازی با حضور بازیکنان ثابت می توان گفت به ترکیب اصلی رسیده اید؟، با بیان اینکه در نیم‌ فصل سه یا چهار بازیکن برای تقویت تیم به خدمت خواهد گرفت،‌ ادامه داد: باید تشکری ویژه از هواداران و رسانه‌ها داشته باشم روزی که به آبادان آمدم تعدادی دنبال درست کردن دردسر بودند و مدام درباره بازیکنانی که گرفته بودیم اظهار نظر می‌کردند تنها جایی که انتقاد نکردند، رسانه‌ها بود.

وی تصریح کرد: تنها یک مشکل داریم و آن هم کمبود بازیکن است چون تنها 6 بازیکن توانستیم جذب کنیم اگر می‌توانستیم 10 بازیکن بگیریم در کنار بازیکنان سال قبل شرایط مان بهتر می‌شد فقط دعا می‌کنیم که مصدوم ندهیم چون دیدید که با مصدومیت اسدی کار ما سخت شد.

سرمربی صنعت نفت آبادان با اشاره به درگیر‌ی‌های پایان بازی با پدیده عنوان کرد: از نماینده فدراسیون تشکر می‌کنم که به خوبی ورود کرد دو سه بازیکن را حتماً جریمه می‌کنیم چون وقتی سه امتیاز را گرفته‌ایم دیگر نیازی نیست وارد حاشیه شویم تا برای ما تبعات داشته باشد.

 

 

 

خبرنگار: محسن سیف

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز