در دیدار فرماندار شادگان با خانواده شهدای حرم مطرح شد:

شهدای مدافعان حرم درس آموختگان مکتب حسینی هستند

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۲۲:۴۱:۱۷
کد خبر: ۶۳۱۱۹۸
فرماندار شادگان گفت: شهدای مدافعان حرم درس آموختگان مکتب حسینی هستند .

به گزارش خبرگزاری برنا از شادگان، احمد جعفری نسب فرماندار شادگان به همراه جمعی از مسئولان ادارات شهرستان با خانواده مدافع حرم « ترکی شمخانی » در شهر دارخوین دیدار کردند.

شهدای مدافعان حرم درس آموختگان مکتب حسینی هستند

فرماندار شهرستان شادگان در این دیدار ، مدافعین حرم را ادامه‌ دهنده راه شهیدان جنگ تحمیلی و انقلاب و مدافع قرآن و اسلام برشمرد و اظهارکرد: رزمندگان عزیز ایران اسلامی در کشور سوریه با دشمنان قرآن و اسلام در حال مبارزه هستند و برای دفاع از کیان و اسلام برای ایجاد امنیت و آسایش در جامعه با از خودگذشتگی و جان‌فشانی در جبهه‌های نبرد علیه زورگویان و ظالمان زمان از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

 

وی افزود: شهدای مدافع حرم، سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که در راه دفاع از حریم ولایت جان خود را تقدیم اسلام کرده اند.

 

جعفری نسب با اشاره به ایثار و جان‌فشانی شهدای مدافع حرم و رزمندگان اسلام، بیان داشت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران، مرهون ایستادگی و مقاومت جوانان در برابر زورگویان و ستمگران جهان است و روحیه و تفکر انقلابی، ملت ایران را در جهان سربلند و مقتدر کرده است که باید فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب همه مسؤولان نظام باشد.

 

وی تأکید کرد: امنیت، آسایش و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا و ایثار خانواده آنان است و همه افراد از مردم تا مسوولان باید قدردان این ایثار و از خودگذشتگی باشند.

شهدای مدافعان حرم درس آموختگان مکتب حسینی هستند

فرماندار شادگان در پایان گفت: اقتدار و عظمت خانواده های معظم شهداء همواره باعث تقویت و تعمیق بخشیدن به دستاوردهای انقلاب اسلامی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز