معاون طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبر داد:

پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۳۹۴۶۶
پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی
استفاده از تسهیلات ارزی و ریالی صندوق توسعه ملی در کل کشور بصورت سهمیه بندی مناطق کشوری نبوده و بانکهای عامل براساس درخواستهای رسیده از سرمایه گذاران بخشهای مختلف صنعت، نیرو و کشاورزی نسبت به بررسی و پرداخت این تسهیلات اقدام می کند.

به گزارش برنا، معاون طرح و برنامه  سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به اینکه استفاده از تسهیلات ارزی و ریالی صندوق توسعه ملی در کل کشور بصورت سهمیه بندی مناطق نبوده و بانکهای عامل براساس درخواستهای رسیده از سرمایه گذاران بخشهای مختلف صنعت، نیرو و کشاورزی نسبت به بررسی و پرداخت تسهیلات اقدام می نماید ، براساس پیشنهاد سازمان صنعت، معدن و تجارت و طرح موضوع در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مقرر شد که کمیته ای تخصصی در استان به جهت پیگیری درخواستها و هماهنگی بیشتر با شعب بانکهای استان تشکیل گردد.

مهرام روانبخش افزود : براین اساس درخواست متقاضیان استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی در بخش های ارزی و ریالی با تحویل درخواست به سازمان صنعت، معدن و تجارت، طرح آنها در جلسه مشترک فنی با بانک ملی استان و نماینده استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت بررسی شده که در صورت تأیید مراتب به بانک عامل ارجاع و از این طریق موضوع درخواست تا حصول نتیجه رصد می شود.

وی تصریح کرد : طبق مدل اجرایی مصوب شده بانک عامل استانی موظف است درخواست و مدارک متقاضی را بررسی و در صورت تأیید اولیه به بانک عامل تهران جهت رسیدگی نهایی ارسال وپیگیری نماید که در صورت تأیید طرح و همزمان با روند بانکی مراتب از طریق مسئولین استان و بانک عامل به منظور تسریع در بهره مندی از تسهیلات صندوق توسعه ملی پیگیری می شود.

معاون طرح و برنامه سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان در ادامه اظهار کرد : این فرآیند با توجه شرایط خاص و باز بودن این تسهیلات در کل کشور بمنظور فراهم شدن شرایط بهتر جهت پیگیری طرحها با تأکید استاندار محترم استان در راستای تشویق سرمایه گذاران و پیگیری امور بانکی آنان در استان مصوب شده است. وامیدواریم با روند پیش بینی شده بتوانیم سهم مورد نظر استان را از تسهیلات صندوق توسعه ملی جذب نماییم.

روانبخش افزود : متقاضیان استفاده از تسهیلات ارزی وریالی می توانند با مراجعه به سامانه صندوق توسعه ملی به آدرس www.ndf.ir مراجعه و بانک عامل را انتخاب نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز