افتتاح کمپ تمرینی جانبازان و معلولان خوزستان

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۲:۵۳
کد خبر: ۶۳۹۷۷۷
افتتاح کمپ تمرینی جانبازان و معلولان خوزستان
با حضور مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، کمپ تمرینی مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز افتتاح شد.

به گزارش برنا، افشین حیدری، در مراسم افتتاح کمپ تمرینی ورزشکاران جانبازان و معلول در اهواز که امروز سه‌شنبه 30 آذرماه برگزار شد، افتتاح این کمپ را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: کمپ تمرینی برای ورزشکاران معلول و جانباز با هدف توسعه ورزش جانبازان و معلولاندر مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان استان در ورزشگاه تختی اهواز احداث و افتتاح شد.

وی گفت: خوزستان در بخش ورزش‌های جانبازان و معلولان، استعداد های فراوانی دارد و امیدواریم با تلاش و همتی که از سوی هیات خوزستان و همچنین همکارانم در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان صورت می‌گیرد، به جایی برسیم که بتوانیم به چندین مدال در پارالمپیک توکیو دست پیدا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اعتبار فاز اول این پروژه را  750 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: یکی از اهداف ما در فاز دوم این پروژه، توسعه زمین  است. با توجه به تعداد ورزشکاران خوزستانی که در مسابقات مختلف بین المللی و پارالمپیک توانسته اند به مدال دست پیدا کنند؛ ان‌شاءالله بتوانیم ورزشکاران بیشتری را در این فضا تحت آموزش قرار دهیم.

وی از احداث یک مجموعه ورزشی دیگر یژه جانبازان و معلولان در کوی طلاب خبر داد و اظهار کرد: بیش از 12 سال از شروع ساخت این پروژه می گذرد و پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان سال جاری این مجموعه به بهره‌برداری برسد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز