عضو شورای اسلامی آبادان گفت:

رونق اقتصادی آبادان در گرو توسعه تجارت و صنعت توریسم است

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۳۹:۲۷
کد خبر: ۶۴۳۴۵۸
رونق اقتصادی آبادان در گرو توسعه تجارت و صنعت توریسم است
حمید کوراوند گفت: رونق اقتصادی آبادان در گرو توسعه تجارت و صنعت توریسم خلاصه می شود و نمی توان نقش بازار ها را در جذب مخاطبان و توریسم نادیده گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حمید کوراوند در گفت و گو با خبرنگار برنا با اشاره به استفاده از صنایع غیر نفتی برای درآمد پایدار در منطقه  آزاد اروند اظهار کرد: وقت آن رسیده است که از اتکاء به صنایع نفتی و پتروشیمی به سمت صنایع پاک، از جمله تجارت و توریسم حرکت کنیم.

وی با تاکید بر مناسب بودن زمان برگزاری جشنواره خرید طلایی اروند گفت: آبادان پاییز، زمستان و بهار خوبی دارد و جشنواره خرید اروند با فعال کردن بخش گردشگری بازار با توجه به آب و هوای بهاری در این فصول می تواند در رونق صنعت تجارت نیز موثر باشد.

کوراوند افزود: آبادانی ها همواره به خرید معروف هستند و بازار های آبادان و مهمان نوازی های مردم آبادان بین مردم همیشه از محبوبیت خاصی برخوردار بوده  و هست.

کوراوند اضافه کرد: از حُسن شهرت آبادان که بگذریم منطقه آزاد اروند می تواند در کشور به عنوان مرکز تجاری خرید معروف شود به شرط آنکه از امتیازات خود استفاده کند.

وی در پایان با اشاره به اعلام همکاری شورای اسلامی شهر آبادان با برگزار کنندگان این جشنواره خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر آبادان با رویکرد شفاف و عملکردی بدور از شعار، همواره آماده همکاری با حرکت های اقتصادی و انتفاعی مردم است.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز