مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

برگزاری جایزه ادبی افشین یدالهی در اهواز

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۹:۰۴
کد خبر: ۶۴۸۰۵۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری جایزه ادبی افشین یدالهی در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمد جوروند صبح امروز دوشنبه در نشست خبری جایزه ادبی زنده یاد افشین یدالهی اظهار کرد: 21 دی ماه سال جاری و همزمان با سالروز تولد زنده یاد افشین عبدالهی، مراسم این جایزه ادبی برگزار می شود. 

وی افزود: طبق جلسات مستمری که برگزار کردیم، فردین کوراوند شخصیت ادبی و شعری خوزستان و کشور با ممیزی مهم پژوهشگری و محققی در حوزه ادبیات، به عنوان دبیر این جایزه ادبی انتخاب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی خوزستان گفت: با پیشنهاد استاندار خوزستان بنا شده تا هفته های فرهنگی خوزستان در فاز اول در 10 شهرستان برگزار شود؛ ضمن ارائه برنامه های شاد و فرحبخش به استان یک ذهنیت خوب از این استان برای دیگران به نمایش می گذاریم.

جوروند اجرای تئاتر، فعالیت و برنامه های قرآنی، نمایش های طنز، فیلم، موسیقی صحنه ای، کارگاه های آموزشی، برنامه های فرهنگی ـ ادبی، تجلیل از نخبگان و رونمایی از آثار مفاخر را از جمله برنامه های جانبی این هفته های فرهنگی اعلام کرد.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ و هنر بومی شهرستان ها، گفت:این هفته های فرهنگی در دزفول، شوش، ماهشهر، بندرامام، آبادان، شوشتر، مسجدسلیمان، امیدیه، بهبهان و اهواز برگزار می شود.

وی افزود: در همین راستا برنامه بعدی 22 آذر ماه در ماهشهر برگزار می شود.

جوروند افزود: نقاشی های قهوه خانه ای، کاریکاتور، شاهنامه خوانی، نقالی، دعوت از شاعران عرب و بختیاری، اجرای موسیقی سنتی، و برگزاری نمایشگاه های عکس نیز از برنامه های جانبی این هفته های فرهنگی است.به طوری که تمام شهرستان های هدف در این طرح فرهنگی،  یک هفته کامل درگیر اجرای سلسله برنامه های فرهنگی و هنری می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز