اجرای پنج طرح آسفالت در جاده های خوزستان

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۴۸۱۳۷
اجرای پنج طرح آسفالت در جاده های خوزستان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از اجرای عملیات لکه گیری در محورهای شریانی و غیر شریانی این استان به مساحت 250 هزار متر مربع خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور نگهداری و ایمن سازی راه های استان از ابتدای سال جاری تاکنون 250 هزار متر مربع لکه گیری درمحورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

وی افزود: 120 کیلومتر اصلاح شیب شیروانی در 14محورهای مواصلاتی استان  انجام شده  و 26 کیلومتر عملیات روکش آسفالت گرم انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به اینکه این  حجم عملیات با استفاده از 17 هزار و 700 تن آسفالت مصرفی در روکش و 37 هزار و 750 تن آسفالت مصرفی لکه گیری انجام شده ادامه داد: با تمهیدات و برنامه ریزی های لازم در تلاش هستیم تا بهسازی رویه راه های سطح استان را در حد مطلوب انجام دهیم.

بهرامی نیا تصریح کرد: در حال حاضر پنج طرح آسفالت در حال اجرا است و 33 طرح نیز تا پایان سال اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: به منظور نگهداری و ایمن سازی راههای استان از ابتدای سال جاری تاکنون 250 هزار متر مربع لکه گیری در محورهای مواصلاتی خوزستان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در پایان گفت: 120 کیلومتر اصلاح شیب شیروانی در 14محورهای مواصلاتی استان و 26 کیلومتر عملیات روکش آسفالت گرم نیز انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز