استاندار خوزستان:

زیرساخت های ورزشی در تمام مناطق استان ایجاد شود/ شهرداری نسبت به مجوز های خود متعهد باشد

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۰:۳۸:۳۷
کد خبر: ۶۵۰۳۵۲
زیرساخت های ورزشی در تمام مناطق استان ایجاد شود/ شهرداری نسبت به مجوز های خود متعهد باشد
استاندار خوزستان گفت: زیرساخت های ورزشی در تمام مناطق استان ایجاد شود تا هیچ استعدادی معطل نماند و به هدر نرود. پس باید از این استعدادها برای افتخارآفرینی های بیشتر صیانت شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در جلسه شورای ورزش استان که روز شنبه در استانداری خوزستان برگزار شد،اظهار کرد: امسال از 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده، اعتبارات قابل توجهی به حوزه زیرساختی ورزش اختصاص داده شده است که باید تلاش شود که مجموعه های نیمه تمام تکمیل شوند و خدا را شکر دوستان در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان دست به کار شده اند و فعالیت خوبی در این زمینه داشته اند.

شریعتی افزود: ما قصد ساخت مرکز اسب دوانی برای برگزاری مسابقات پیست و پرش را هم داریم که این موضوع نیز توسط دوستان در حال انجام و برای کار مشاوره گرفته شده است. همچنین رقابت های جام فجر وزنه برداری را که در سطح بین المللی است در پیش داریم. این مسابقات سال گذشته خوب برگزار شد و امسال نیز برای آن برنامه ریزی شده و مقدمات کار آغاز شده است تا شاهد رقابت های خوبی باشیم.

وی گفت: در این جلسه از قهرمانان پاراآسیایی استان تجلیل شد و امیدوارم که روز به روز بر نشاط و شادمانی جامعه افزوده شود.و قهرمانان خوزستان در زمینه های مختلف بیشتر شوند. ان شاءالله ورزش همگانی نیز گسترش پیدا کنند. همچنین تلاش شود تا آنچه مردم انتظار دارند برای ورزش استان اتفاق بیفتد.

استاندار خوزستان افزود: زیرساخت های ورزشی در تمام مناطق استان ایجاد شود تا هیچ استعدادی معطل نماند و به هدر نرود. پس باید از این استعدادها برای افتخارآفرینی های بیشتر صیانت شود.

وی در خصوص موضوع پلمب چند باشگاه ورزشی توسط شهرداری از جمله باشگاه موفقیت اهواز که در مجاورت فروشگاه سیتی سنتر زیتون قرار دارد، خطاب به نماینده شهرداری اهواز، اظهارکرد: شما به عنوان شهرداری اگر مجوز فعالیت مغازه، مرکز یا باشگاهی را می دهید باید نسبت به مجوز خود متعهد باشید و اگر هم تصمیم گرفتید که باشگاه را به هر دلیلی تعطیل کنید باید مسوولیت آن را بر عهده بگیرد و هزینه آن را هم پرداخت کنید. در غیر این صورت این گونه عمل کردن منطقی نیست و باید پاسخگو باشید.

وی خطاب به فرماندار اهواز نیز گفت: با دادستان صحبت شود و دلیل این موضوع عنوان شود و خودتان هم موضوع را بررسی کنید و اگر به دلیل سیتی سنتر قرار است این باشگاه تعطیل شود و خود باشگاه نقشی ندارد، که باشگاه باید به فعالیت خود ادامه دهد و اگر هم به دلایل دیگر بسته شده است که باید دلایل آن مشخص شود.

استاندار خوزستان افزود: حقوق مردم مهم است. ما نسبت به مجوزی که داده ایم، مسوول هستیم و نمی شود هر وقت که دلمان خواست حق مردم را ضایع کنیم. ما این قدر اختیارات مطلق نداریم. به هر حال آن آقایی که مجوز گرفته است، صاحب یک حقوقی می شود و نمی توان آن را ضایع کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز