پایداری آب ۸ روستا در منطقه مسجد سلیمان

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۱:۲۱
کد خبر: ۶۵۶۲۸۷
پایداری آب ۸ روستا در منطقه مسجد سلیمان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از پایداری آب شرب روستاهای منطقه بکال جولان، تمبی چم فراخ و تل بمن شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، درویشعلی کریمی اظهار کرد: حفر یک حلقه چاه و احداث تاسیسات آبرسانی این منطقه عشایری از سوی اداره کل امور عشایر برای تامین آب شرب 14 روستای بکال جولان در دست اجرا قرار دارد که در حال حاضر هفت کیلومتر خط انتقال آب برای آبرسانی به این منطقه کارگزاری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان ادامه داد: این خط انتقال 12 کیلومتر و 500 متر است که عملیات کارگزاری 5/5 کیلومتر باقیمانده نیز توسط امور عشار اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تامین آب هشت روستای چم فراخ و تل بمن از طریق چاه حفر شده توسط امور عشار گفت: بر اساس توافق دو جانبه مقرر شد آب شرب اهالی این 8 روستا نیز از محل چاه بکال جولان تامین شود و پس از آن مسئولیت آبرسانی به روستاهای این مناطق و مدیریت تاسیسات در اختیار آبفاروستایی خوزستان قرار گیرد.

کریمی اظهار کرد: هشت روستای تمبی چم فراخ و تلبمن جمعیتی بالغ بر 418 خانوار ( 1433 نفر و 14 روستای بکال جولان 75 خانوار (400 نفر ) را تحت پوشش دارند.

مدیرعامل شرکت آبفا روستایی استان خوزستان با اشاره به اینکه 22 روستای سخت گذر بکال جولان، تمبی چم فراخ و تلبمن فاقد آب شرب و از خط انتقال و شبکه توزیع آب بی بهره هستند، گفت: در حال حاضر آبرسانی به اهالی شریف این روستاها از طریق تانکر سیار صورت می پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز