مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:

۲۶ هزار مسکن مهر در خوزستان باقی مانده است/ اختصاص ۴۸ میلیارد تومان برای اتمام مسکن مهر در استان

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۴۶:۱۵
کد خبر: ۶۵۶۴۱۹
۲۶ هزار مسکن مهر در خوزستان باقی مانده است/ اختصاص ۴۸ میلیارد تومان برای اتمام مسکن مهر در استان
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از مسکن مهر دولتی 26 هزار مسکن مهر باقی مانده که هدف گذاری ما برای واحدهای با بالای 30 درصد پیشرفت فیزیکی است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عباس پورسلان در جلسه شورای مسکن خوزستان که امروز شنبه 9 دی ماه با حضور معاون وزیر مسکن و شهرسازی در محل استانداری خوزستان برگزار شد؛ اظهار کرد: 77 هزار و 720 واحد برای مسکن مهر در استان خوزستان برنامه ریزی شده که نسبت به استان های کشور خیلی بزرگ است.

وی افزود: 24هزار واحد مسکن در بخش خود مالک، هدف گذاری شد و حدود 53 هزار مورد نیز در بخش مسکن مهر دولتی برنامه ریزی شد.

پورسلان گفت: 21هزار مسکن از خودمالک ها به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید و این تعداد تقریبا 87 درصد مسکن خودمالک را شامل می شود؛ در بخش مسکن مهر دولتی حدود 29 هزار مسکن از 53 هزار واحد را با مساعدت مسئولان به افتتاح رساندند که 55 درصد کل را شامل می شود. نتیجه گیری می شود که پروژه های مسکن مهر در بخش خود مالک موفقیت بیشتری داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: از مسکن مهر دولتی 26 هزار مسکن مهر باقی مانده که هدف گذاری ما برای واحدهای با بالای 30 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی تصریح کرد: مسکن مهر بالای 30 درصد پیشرفت در بخش دولتی حدود 19 هزار واحد داریم که تعدادی از آنها فاقد متقاضی است که کلا 15 هزار واحد برای ما باقی می ماند؛ در سال جاری برای هشت هزار واحد و 9 هزار واحد نیز برای سال آینده برنامه ریزی و هدف گذاری داشتیم.

پورسلان با اشاره به اینکه این جلسه با هدف طرح مشکلات مسکن مهر تشکیل شده گفت: این مشکلات شامل بانک های عامل، تعاونی ها و خدمات زیبنایی می شود. در سال 95 و 96 فعالیت خود را به نحوی ساماندهی کردیم که از منابع مالی مختلف بهره مند شویم،

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد: حدود 48 میلیارد و نیم منابع مالی برای قراردادهای اتمام مسکن مهر درنظر گرفتیم که بخشی از منابع نیز شامل قیر می شود.

در بخش خدمات زیربنایی وضعیت انشعابات برق، آب و فاضلاب را مورد بررسی قرار داده و گزارش آن در این جلسه ارائه می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز