رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان:

فرهنگ کار و تلاش با تخصص و حرفه ورزی برای کشور مفید است

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۴:۰۱:۵۸
کد خبر: ۶۶۱۱۸۹
فرهنگ کار و تلاش با تخصص و حرفه ورزی برای کشور مفید است
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان فرهنگ کار و تلاش با تخصص و حرفه ورزی برای کشور را مفید دانست و گفت: این فرهنگ می‌تواند مشکلات را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی در گردهمایی رؤسای دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور که امروز چهارشنبه 20 دی ماه در اهواز برگزار شد؛ با اشاره به حضور روسای واحدهای استانی علمی کاربردی در استان خوزستان، اظهار داشت: بعد از پایان سال‌های جنگ تحمیلی، همه عزیزانی که به استان می آیند را میهمان نمی‌دانیم.

وی فرهنگ کار و تلاش با تخصص و حرفه ورزی برای کشور را مفید دانست و گفت: این فرهنگ می‌تواند مشکلات را کاهش دهد.

وی با اشاره به عطر آگین شدن استان خوزستان به خون هزاران شهید از سراسر کشور گفت:  هر خانواده ایرانی ،  عزیزانی از خود را در این استان، فدای اسلام و انقلاب کرد بنابراین هیچ کس در اینجا میهمان نیست و همه صاحب خانه اید.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان ادامه داد:  برنامه ریزی اسلام برای اینکه انسان از گهواره تا گور دانش بجوید، به گونه ای برای دشمنان مهم است که اگر دست از این ادعا برداریم، دشمنی‌ها و تحریم‌های ما تمام می‌شود.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم که اسلام نسخه توانمند و کارآمدی است اما امروز برای اثبات این، در امتحان سختی قرار داریم.

شفیعی با اشاره به رخدادهای اخیر در کشور عنوان کرد: در هر حال زخم را باید درمان کرد که زمینه سو استفاده‌های دشمنان کاهش پیدا کند.

وی مهارت آموزی را یکی از نسخه‌های علاج مشکلات کشور دانست و   تصریح کرد: فرهنگ کار و تلاش با تخصص و حرفه ورزی برای کشور مفید است و می‌تواند مشکلات را کاهش دهد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان در ادامه سخنان خود از تلاش همه دست اندرکاران دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور تقدیر کرد.

وی گفت: تلاش دوستان در دانشگاه‌ علمی کاربردی استان خوزستان آینه تمام نمای اقدامات شما عزیزان در سراسر کشور است که از همگان سپاسگذاریم.

شفیعی در پایان سخنان خود در جمع رؤسای دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور اظهار امیدواری کرد همگان بتوانند با تلاشی که انجام می‌دهند گامی موثر برای پیشرفت و آبادانی کشور بردارند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز