معاون فرماندار شادگان خبرداد :

برگزاری کنگره بزرگداشت شاعر اهل بیت(ع) شیخ هاشم کعبی دورقی در شادگان

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۵۰:۲۲
کد خبر: ۶۶۱۴۰۰
برگزاری کنگره بزرگداشت شاعر اهل بیت(ع) شیخ هاشم کعبی دورقی در شادگان
معاون فرماندار شادگان بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه تر اولین کنگره سراسری بزرگداشت شاعر اهل بیت(ع) شیخ هاشم کعبی دورقی تأکید کرد .

نعمت اله آلبوغبیش در گفت و گو با خبرنگار برنا برلزوم برگزاری هر چه باشکوه تر اولین کنگره سراسری بزرگداشت شاعر اهل بیت علیهم السلام ((شیخ هاشم کعبی دورقی)) تأکید کرد و اظهارکرد : این کنگره با حضور مهمانان استانی روز دوشنبه 25/10/96 در محل سالن ملافاضل سکرانی واقع در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان برگزار می شود .

 

 معاون فرماندار شادگان با اشاره به زندگینامه شیخ هاشم کعبی دورقی و اشعار وی در مدح اهل بیت علیهم السلام افزود : این کنگره به منظور ارج نهادن به این شخصیت مهم وتکریم و پاسداشت و بهابخشی به شعر آیینی وشاعران ائمه اطهار علیهم السلام برگزار می شود .

 

وی بر ضرورت تمهیدات لازم در جهت همکاری با حرکتهای خود جوش مردمی در برگزاری مراسم ایام فاطمیات نیز تأکید کرد و از حضور کم نظیر مردم ولایی شادگان در راهپیمایی محکومیت اغتشاشگران و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر وتشکر کرد .

 

آلبوغبیش در ادامه با تأکید بر اطلاع رسانی مناسب برای حضور فعال و موثر شعرا ، ادبا ، نخبگان و سایر اقشار مرتبط در کنگره سراسری بزرگداشت شیخ هاشم کعبی دورقی اهوازی ، اجرای تمهیدات لازم جهت فضاسازی محیط شهری و روستایی توسط شهرداران و دهیاران با مد نظر قرار دادن دهه فجر و ایام فاطمیه را خواستار شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز