معاون آموزش تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان خبرداد؛

مصوبه تشکیل گروه علوم پایه و علوم بالینی دانشکده پزشکی آبادان اجرایی شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۶۶۱۹۵
مصوبه تشکیل گروه علوم پایه و علوم بالینی دانشکده پزشکی آبادان اجرایی شد
محمد نوری از مصوب شدن تشکیل گروه علوم پایه و گروه علوم بالینی در دانشکده علوم پزشکی آبادان توسط شورای گسترش علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دکتر محمد نوری معاون آموزش تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: تصویب گروه‌های علوم پایه و گروه علوم بالینی دانشکده علوم پزشکی طبق بخشنامه 178/2/آ مورخ 15/1/1378 و بخشنامه 56178 توسط شورای گسترش آموزش پزشکی اجرایی شد.

نوری افزود: گروه‌های مصوب مورد اشاره به عنوان اولین دپارتمان‌های تخصصی هستند که پس از جدا شدن دانشکده علوم پزشکی از معاونت آموزشی و پژوهشی تشکیل شده است و گامی جدی برای تبدیل شدن دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه است.

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: گروه آموزشی علوم پایه دارای 18 عضو هیئت علمی تمام‌وقت در رشته‌های مختلف علوم پایه و گروه آموزشی علوم بالینی نیز دارای 17 عضو هیئت علمی در تخصص‌های مورد نیاز است.

وی اضافه کرد: دانشکده پزشکی آبادان از سال 1392 اقدام به جذب دانشجو در رشته دکتری عمومی پزشکی کرد و در حال حاضر دارای 263 دانشجو در این رسته است و امید است که گسترش این دانشکده موجب ارتقای روزافزون سطح سلامت در منطقه شود.

نوری در پایان گفت: این مصوبه با حمایت‌ و پیگیری های دکتر آموزنده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان محقق شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز