مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان:

حمایت از پایان نامه های دانشگاهی با موضوعات ورزشی/ سفر وزیر ورزش و جوانان برای چهارمین بار به استان خوزستان بی سابقه است

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۵:۴۴
کد خبر: ۶۸۰۳۴۶
حمایت از پایان نامه های دانشگاهی با موضوعات ورزشی/ سفر وزیر ورزش و جوانان برای چهارمین بار به استان خوزستان بی سابقه است
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به بودجه ای که در دستگاه های دولتی برای پژوهش در نظر گرفته شده است؛ قصد داریم تا با افزایش این بودجه از پایان نامه هایی با موضوعات ورزشی حمایت کنیم و از ظرفیت علمی آن بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، دومین همایش ملی علوم ورزش با رویکرد یافته های علمی از امروز چهرشنبه دوم اسفند ماه به مدت دو روز در اهواز برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در آیین افتتاحیه این همایش با ابراز امیدواری نسبت برگزاری چنین مراسم هایی اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری چنین سمینار هایی که با همکاری واحد آموزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز در قالب چند کارگاه آموزشی برگزار می شود؛ پرکردن خلاء موجود بین جامعه ورزشی و دانشگاهی است. در همین راستا نیز تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه شهید چمران اهواز و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان منعقد شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد: علاوه بر این پر رنگ کردن نقش اساتید و جامعه علمی استان در تصمیم‌گیری های ورزشی  نیز یکی دیگر از اهداف ما است. ظرفیت علمی و بومی دانشگاه های استان بسیار بالا است و باید بتوان از آن استفاده کرد. نباید به گونه ای باشد که تنها به سمینارهای این چنین محدود شود.

حیدری ضمن انقاد از ساست زدگی در ورزش استان بیان کرد: با توجه به بودجه ای که در دستگاه های دولتی برای پژوهش در نظر گرفته شده است؛ قصد داریم تا با افزایش این بودجه از پایان نامه هایی با موضوعات ورزشی حمایت کنیم و از ظرفیت علمی آن بهره ببریم.

وی عنوان کرد: فردا چهارمین سفر وزیر محترم ورزش و جوانان به خوزستان است و این برای اولین بار در تاریخ ورزش خوزستان است که یک وزیر ورزش در طول یک سال، چهار سفر به استان انجام می دهد. حضور 51 رئیس فدراسیون کشور و  سفر آنها به همراه معاونین محترم وزیر ورزش و جوانان به شهرستان های استان از دیگر برنامه های این سمینار در روز پایانی خود است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به دستاوردهای اسن سفر افزود: قرار است در این سفر جمع بندی کاملی از ظرفیت ها و مشکلات ورزش استان صورت گیرد تا برای سال 97 تصمیم‌گیری خوبی در حوزه زیرساخت‌های ورزش و کار نرم‌افزاری انجام شود.

وی بیان کرد: این نوید را می دهم که در سال 97  قصد داریم تا با شناسایی ظرفیت‌های استان و شهرستان ها آینده خوبی برای ورزش استان رقم بزنیم.

حیدری برگزاری 71 میزبانی کشوری و بین‌المللی و 19 اردوی تیم های ملی  رشته های مختلف ورزشی را نیز از جمله کارهای بزرگ ورزش خوزستان در سال 96 دانست و اظهار کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان نیز یکی دیگر از اهداف این اداره کل است که با جدیت پیگیری می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز