مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند؛

اروند میزبان ۶۲۰ رویداد ورزشی در ۸ ماهه نخست سال ۹۶ +عکس

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۳:۰۸
کد خبر: ۶۸۰۶۷۳
اروند میزبان ۶۲۰ رویداد ورزشی در ۸ ماهه نخست سال ۹۶ +عکس
پیمان ادیبی مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند گفت: اروند در هشت ماهه نخست سالجاری میزبان 620 رویداد ورزشی منطقه ایی، استانی، ملی و جهانی بوده است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پیمان ادیبی مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند در نخستین نشست شورای ورزش اروند که با حضور معاون وزیر ورزش و مدیران استانی و شهری در سالن همایش های سازمان منطقه ازاد اروند در حال برگزاری است اظهار کرد: اروند در هشت ماهه نخست سالجاری میزبان 620 رویداد ورزشی منطقه ایی، استانی، ملی و جهانی بوده است.

وی گفت: طی ماه‌های گذشته موافقت شد هیئت‌های ورزشی زیر نظر اداره ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند فعالیت کنند و تاکنون 17 هیئت ورزشی به همین منظور معرفی شدند.

ادیبی افزود: اخیراً تعدادی تیم‌های ورزشی از منطقه آزاد اروند در رشته‌های مختلف  رکوردهایی را در کشور زدند و توانستیم در رشته بوکس هم  سهمیه جدیدی کسب کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: قبلاً تمامی ورزشکاران منطقه باید برای حضور در مسابقات کشوری در مسابقات استانی شرکت می‌کردند اما امروز دیگر با این شرایط مواجه نیستیم.

ادیبی در پایان گفت: 620 رویداد ورزشی در 8 ماه در منطقه آزاد اروند برگزارشده است که 13 مسابقه قهرمانی کشوری،70 مسابقه استانی، 203 محلی و 10 دوره‌های مربی‌گری از جمله این رویدادها بوده‌اند.

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز