قائم مقام سازمان منطقه ازاد اروند؛

اروند ۳۸۰ میلیارد ریال در بخش ورزش سرمایه گذاری کرده است

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۹:۲۲
کد خبر: ۶۸۰۷۴۱
اروند ۳۸۰ میلیارد ریال در بخش ورزش سرمایه گذاری کرده است
عبداله کعبی گفت: در چهار سال گذشته سازمان منطقه آزاد اروند 38 میلیارد تومان در بخش ورزش منطقه هزینه و سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، عبدالله کعبی قائم‌مقام سازمان منطقه آزاد اروند در نخستین نشست شورای ورزش اروند در حضور معاون وزیر ورزش اظهار کرد: ما بر اساس نیازهای شهر در زمینه‌های مختلف فعالیت  می‌کنیم. در چهار سال گذشته 38 میلیارد تومان در بخش ورزش آبادان و خرمشهر هزینه و سرمایه گذاری کردیم.

وی گفت: همچنین در بخش‌های درمان، عمران روستایی و شهری و آموزش‌ و پرورش نیز اعتباراتی تخصیص دادیم.

کعبی افزود:  نحوه همکاری ما با دستگاه‌های اجرایی به این شکل است که 50 درصد کار را تقبل کنیم و مابقی را سازمان یا نهاد مربوطه پرداخت می‌کنند.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: سازمان منطقه آزاد اروند تنها جایی است که بالای 85 درصد درآمد خود  را صرف هزینه‌های عمرانی کرده و کمترین هزینه ما صرف اعتبارات جاری می‌شود تا بخش عمران توسعه پیدا کند.

 کعبی در پایان گفت: این آمادگی را داریم که با همین فرمول با وزارت ورزش هم همکاری داشته باشیم و هر اندازه اعتبار از سوی وزارت خانه به ورزش این منطقه تخصیص داده شود ما نیز به همان میزان هزینه و  سرمایه گذاری کنیم.

لازم به ذکر است که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در راس هیاتی از معاونین و روئسای فدراسیون ها از صبح امروز مهمان خوزستان بود.

در همین راستا محمد رضا داور زنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، وزارت ورزش و جوانان ایران قرار بود به اروند سفر کند که به جای ایشان فریبا محمدیان معاون بانوان وزارت و رزش و جوانان ایران به اروند سفر می کند.

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان ایران قرار است در راس هیاتی به اروند سفر کردند.

در همین راستا در افتتاحیه دومین تورنمنت بین المللی کبدی جام اروند 2018 شرکت کرده و در انتها در شورای ورزش اروند حضور می یابند.

 

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز