مدارس خوزستان تا آخرین روز اسفندماه دایر هستند

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۴:۳۸
کد خبر: ۶۸۱۲۳۱
مدارس خوزستان تا آخرین روز اسفندماه دایر هستند
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: با توجه به لزوم استمرار فعالیت های آموزشی و استفاده بهینه از روزهای باقیمانده سال، مدارس خوزستان تا آخرین روز اسفندماه دایر هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، یوسف داوودی در کارگروه جبران عقب ماندگی های تحصیلی ناشی از ریزگردها در خوزستان با اشاره به تاکید مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان مبنی بر استمرار فعالیت های آموزشی تا پایان اسفندماه سال جاری در مدارس استان، گفت: باید خانواده ها و دانش آموزان در این خصوص توجیه شوند تا بتوانیم بخشی از آسیب های ناشی از تعطیلی های مدارس به دلیل پدیده ریزگردها را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه مدارس 20 منطقه آموزشی در خوزستان طی سال تحصیلی درگیر پدیده ریزگردها و وارونگی هوا شدند، گفت: باید برای روزهای باقیمانده سال برنامه ریزی های منسجمی داشته باشیم و با مدیریت زمان و ارائه راهکارهای عملی عقب ماندگی ناشی از این تعطیلات را جبران کنیم.

داوودی با اشاره به اینکه برگزاری کلاس های فوق برنامه در روزهای تعطیل و در شیف مخالف، استفاده از ظرفیت صدا و سیما و خیرین آموزشی، بهره گیری از نرم افزارهای آموزشی، حذف برنامه های جانبی نظیر اردوها و برنامه های تفریحی در مدارس، آموزش خانواده ها ،  استفاده از ظرفیت پژوهشسراها و .... از راهکارهایی است که توسط معاونت های آموزش متوسطه و آموزش ابتدایی مناطق درگیر پدیده ریزگردها ارائه شده است، گفت: همه این راهکارها باید متناسب با شرایط مناطق و نواحی آموزش و پرورش  بومی سازی شوند و برای اجرا به یک برنامه عملیاتی تبدیل شوند.

وی همچنین تصریح کرد: بازدید های استانی در روزهای پایانی سال 96 و روزهای آغازین سال 97  به صورت گسترده صورت می گیرند و لازم است که  فعالیت آموزشی در طی این روزها در مدارس برقرار باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز