معاون فرماندار شادگان خبر داد:

تحقق ۸۳ درصدی تعهد اشتغال سال ۹۶ در شادگان

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۴:۰۳
کد خبر: ۶۸۱۵۵۹
تحقق ۸۳ درصدی تعهد اشتغال سال ۹۶ در شادگان
معاون فرماندار شادگان در جلسه شورای اشتغال گفت: تعهد اشتغال سال ۹۶ شهرستان شادگان ۵۳۳نفر بوده و در ۱۱ ماهه گذشته ۸۳ درصد تحقق پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان در جلسه شورای اشتغال شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد از تحقق ۸۳ درصدی تعهد اشتغال سال جاری در شادگان خبر داد و اظهارکرد: تعهد اشتغال شهرستان شادگان در سال ۹۶ تعداد ۵۳۳ نفر بوده و در ۱۱ ماه گذشته ۸۳ درصد محقق شد.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به نرخ بالای بیکاری در شهرستان بر ضرورت تسریع در جهت تحقق کامل تعهد اشتغال سال ۹۶ توسط دستگاه های اجرایی ذیربط تاکید کرد.

وی اطلاع رسانی و راهنمایی متقاضیان اشتغال و تسهیلات بانکی توسط دستگاه های اجرایی شهرستان را لازم و ضروری دانست و تعیین یکنفر کارشناس ویژه برای پیگیری مستمر مسائل و مشکلات اشتغال و تسهیلات بانکی در کلیه ادارات عضو کارگروه اشتغال را خواستار شد. 

آلبوغبیش در ادامه مفاد تفاهمنامه های مبادله شده فی مابین استانداری خوزستان و بانکهای عامل و ادارات و بنیادهای مرتبط را تشریح کرد و اطلاع رسانی سریع و پیگیری به منظور جذب حداکثری تسهیلات مورد نظر را مورد تاکید قرار داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز