اجرای طرح پاکسازی عمومی در شهرها و روستاهای شادگان

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۰:۱۷
کد خبر: ۶۸۳۲۵۲
اجرای طرح پاکسازی عمومی در شهرها و روستاهای شادگان
معاون فرماندار شادگان گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد پاکسازی عمومی استان ، طرح پاکسازی عمومی در شهرها و روستاهای تابعه شادگان از دهم تا بیست و چهارم اسفند ماه اجرا می‌شود.

نعمت اله آلبوغبیش در گفت و گو با خبرنگار برنا از اجرای طرح پاکسازی عمومی در شهرها و روستاهای شادگان خبر داد و اظهارکرد: بر اساس دستورالعمل ستاد پاکسازی عمومی استان و تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ستاد پاکسازی عمومی شهرستان این طرح در کلیه شهرها و روستاهای تابعه شادگان از دهم تا بیست و چهارم اسفند ماه اجرا می‌شود.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به وظایف ذاتی شهرداران و دهیاران در راستای نظافت و پاکیزگی شهرها و روستاها ولزوم رعایت و اجرای این امر مهم بطور مستمر و در طول سال اظهار داشت: اجرای این طرح به منظور استقبال از مهمانان نوروزی برنامه ریزی شده است.

وی یادآور شد : علاوه بر شهرداران و دهیاران ، کلیه دستگاههای اجرایی بویژه ادارات خدمات رسانی شهرستان مکلفند با نظافت و پاکیزگی اماکن و محلهای زیر مجموعه خود، دهیاران و شهرداران را در این. زمینه یاری کنند.

آلبوغبیش در ادامه هماهنگی و برنامه ریزی جهت مشارکت شهروندان در راستای فرهنگ سازی و نظافت و پاکیزگی عمومی را خواستار شد و افزود: آموزش اهمیت رعایت نظافت عمومی در مدارس و تعیین بهداشت یاران مدارس ، آموزش اصناف مختلف و توزیع بروشورهای تبلیغاتی آموزشی ، نصب باکس و سطلهای زباله به اندازه کافی در سطح معابر و فضاهای عمومی،  بسیج امکانات دستگاههای اجرایی و توجیه کلیه عوامل دست اندرکار، بعنوان مصوبات جلسه ستاد پاکسازی عمومی شهرستان اتخاد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز