تأمین ۱۴۰ تن برنج و میوه و برای تعطیلات نوروزی در شادگان

۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۱:۰۹
کد خبر: ۶۸۹۱۴۶
تأمین ۱۴۰ تن برنج و میوه و برای تعطیلات نوروزی در شادگان
معاون فرماندارشادگان گفت: مقدار 140 تن برنج و میوه برای تنظیم بازار در ایام تعطیلات نوروزی تأمین شده و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز، بدون محدودیت قابل تامین است .

به گزارش خبرنگار برنا ، نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان که با حضور اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد از تأمین 140 تن برنج و میوه برای تنظیم بازار در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و اظهارکرد: سایر کالاهای اساسی از قبیل شکر ، مرغ منجمد و تخم مرغ نیز بدون محدودیت سهمیه موجود و قابل عرضه در بازار می باشد .

معاون فرماندارشادگان افزود قیمت هر کیلو برنج 57000 ریال ، شکر هر کیلو 28000 ریال ، تخم مرغ شانه ای 126000 ریال ، مرغ منجمد هر کیلو 62000 ریال ، پرتقال تامسون 15000 ریال ، پرتقال والنسیا 26000 ریال و سیب 16000 ریال تعیین شده است .

وی با اشاره به کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد ارتقا خدمات سفر اظهار داشت : در طول ایام تعطیلات نوروزی ناظرین این کمیته بر نحوه عرضه کالاهای اساسی و سایر کالاهای بازار نظارت می کنند .

آلبوغبیش در ادامه به اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی توسط شبکه بهداشت در این شهرستان اشاره کرد و گفت : شهروندان در صورت داشتن هر گونه شکایت در رابطه با مشکلات بهداشتی واحدهای صنفی ، اورژانس 115 ، مشاوره دارویی ، پذیرش و رسیدگی به بیمار و شکایت از مراکز بهداشتی، با سامانه 190 تماس حاصل نمایند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز