مدیرکل حوزه هنری انقلاب اسلامی عنوان کرد:

گسترش ادبیات پایداری تکلیف اصلی حوزه هنری است

۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۴۲:۱۲
کد خبر: ۶۹۶۳۱۱
گسترش ادبیات پایداری تکلیف اصلی حوزه هنری است
مدیرکل حوزه هنری خوزستان گفت: عمده تکلیف حوزه هنری در خوزستان توجه به فرهنگ و ادبیات پایداری و دفاع مقدس و عمده تلاش ما بر نشر و ترویج ادبیات پایداری استوار است .

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین طباطبایی ظهر پنج شنبه در دیدار صمیمانه کارکنان و هنرمندان حوزه هنری خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: تاکنون سه کتاب تیمار غریبان از آبادان، کتاب دین خاطرات بچه های مسجد جزایری و کتاب شهید شرافت توسط حوزه هنری خوزستان چاپ شده است.

وی افزود: چندین کتاب دیگر در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس در دست چاپ است و کتاب شهید هم در مراسم دیگری که در سطح و شأن این شهید باشد چاپ می شود.

مدیرکل حوزه هنری خوزستان تصریح کرد: عمده تکلیف حوزه هنری در خوزستان توجه به فرهنگ و ادبیات پایداری و دفاع  مقدس و عمده تلاش ما بر نشر و ترویج ادبیات پایداری استوار است .

حجت الاسلام طباطبایی گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی در راستای وظایفی که به عنوان یک نهاد انقلابی به آن محول شده برنامه های فرهنگی زیادی را برای احیای فرهنگ انقلابی اجرا می کند.

وی ادامه داد: خوزستان با وجود همه سختی ها، محدودیت ها وکم و کاستی ها۸۰ درصد بار جنگ را به دوش کشید و هرچند از سایر مناطق کشور هم در اینجا شهید شدند اما بخش عمده جنگ در خوزستان بود.

مدیرکل حوزه هنری خوزستان بیان  کرد: مردم ما اعم از بزرگ و کوچک با این اتفاق تلخ دست به گریبان بودند و دایره‌المعارف بزرگ، گسترده ، انسان ساز و تربیتی در این حوزه قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز