معاون شهردار اهواز عنوان کرد:

ساخت و سازهای غیرمجاز آسیب های اجتماعی را تشدید می کند

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۳:۱۹
کد خبر: ۶۹۷۰۱۱
ساخت و سازهای غیرمجاز آسیب های اجتماعی را تشدید می کند
معاون شهرداری اهوازگفت: توسعه در ساخت و سازهای غیرمجاز در غرب جاده اهواز ـ خرمشهر یکی از مشکلات است که عدم رعایت بهداشت، مشکلات و معضلات، آسیب های اجتماعی و غیره را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علیرضا عالیپور پیش از ظهر امروز در شورای سلامت استان خوزستان اظهار کرد: نمی توانم بگویم یک شهر به اهواز اضافه می شود بلکه یک استان در حال افزوده شدن به اهواز است؛ هرچقدر خدماتی به آنها ارائه شود اشتیاق برای توسعه این ساخت و سازها افزایش پیدا می کند.

وی افزود: توسعه در ساخت و سازهای غیرمجاز در غرب جاده اهواز ـ خرمشهر یکی از مشکلات است که عدم رعایت بهداشت، مشکلات و معضلات، آسیب های اجتماعی و غیره را به دنبال دارد.

معاون خدمات شهری شهردار اهواز تصریح کرد: تقاضا داریم تا دستگاه های متولی رسیدگی لازم را برای مقابله با این ساخت و سازهای غیرمجاز داشته باشند.

عالیپور گفت: یک گروه دانش بنیان هستند که ادعا دارند در سفر خود به خوزستان در ایام نوروز سامانه های بارش زا را از طریق ربایش می توانند وارد استان خوزستان کنند.

وی اضافه کرد: این گروه دانش بنیان از قبل بارندگی این ادعا را داشتند و تقاضا داریم که ادعای آنها در سطح علمی بررسی و در صورت تأیید همکاری با آنها در دستور کار قرار بگیرد.

معاون خدمات شهری شهردار اهواز یادآور شد: این گروه همچنین ادعا دارد که می تواند خاک فرسایش یافته را به هوموس تبدیل کنند؛ تقاضا داریم که این ادعای آنها نیز به صورت علمی بررسی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز