مدیرکل پست خوزستان عنوان کرد:

ثبت نام یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برای کارت ملی هوشمند در خوزستان

۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۸:۵۶
کد خبر: ۷۰۶۶۴۲
ثبت نام یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برای کارت ملی هوشمند در خوزستان
مدیرکل پست خوزستان گفت: بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر طی سه سال گذشته برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مهران حموله ظهر امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ در نمایشگاه بین المللی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح جی نفت پارسال طرح سیماک که یکی از طرح های فرعی جی نفت است توسط وزیر ارتباطات افتتاح شد که گذشته همه پلاک های شهرهای استان بهنگام سازی و 60 درصد شهرهای استان پلاک کوبی شدند و قرار شد باقی اعتبار طرح جی نف از منابع استانی تأمین شود.

وی افزود: در بحث کارت ملی هوشمند توسعه ایستگاه های سیار را داشتیم که ایستگاه های سیار در کشور 15 تا هستند که 3 استگاه سیار آن در خوزستان راه اندازی شده است.

مدیرکل پست خوزستان تصریح کرد: طی سه سال گذشته بیش از 1 میلیون و 800 هزار درخواست ثبت نام کارت ملی هوشمند ثبت و 340 ایستگاه ثبت نام و 18 باجه ثبت نام ثابت کارت ملی هوشمند در شهرستان های خوزستان راه اندازی شد.

حموله گفت: امسال 29 درصد رشد درآمد را در فروردین ماه 97 در مقایسه با مدت مشابه داشتیم و با یک جهش قابل ملاحظه رتبه اول را کسب کردیم. 

وی اضافه کرد: خوزستان یکی از استان های پایلوت طرح سیماک در کشور است و امروز آزمون نظام مهندسی 50 نفر اول را فروردین ماه در سطح خوزستان برگزار و دوره آموزشی اولین گروه مهندسین خوزستان از جامعه هدفی که 1500 نفر در اهواز هستند در پس استان شروع کردیم.

مدیرکل پست خوزستان بیان کرد: در شاخص های درآمدی و بازارهای جدید که جز اهداف ما بود توانستیم در بحث ثبت اسناد تفاهم نامه جدیدی منعقد کنیم و در بحث بازارهای جدید بیش از 32 بانک شناسایی شدند که 8 با بانک برای توزیع ابلاغیه های بانکی آنها به مرحله تفاهم نامه رسیدیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز