رئیس اداره امور آب و فاضلاب آبادان:

تصمیم قطعی برای سهمیه بندی آب مصرفی در آبادان نداریم

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۱۹:۴۹
کد خبر: ۷۲۰۲۲۰
تصمیم قطعی برای سهمیه بندی آب مصرفی در آبادان نداریم
علیرضا خلیلی نیا گفت: تاکنون هیچ تصمیمی مبنی بر سهمیه بندی آب مصرفی در این شهر گرفته نشده و اخبار منتشره در این خصوص صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، علیرضا خلیلی نیا رئیس اداره امور آب و فاضلاب آبادان، اظهار کرد: موضوع قطعی آب در برخی از ساعات شبانه روز تنها مختص دو روز گذشته و به دلیل های یاد شده بوده که به معنای تصمیم قطعی ما برای سهمیه بندی آب در آبادان نیست؛ خبر منتشر شده در برخی خبرگزاری ها در موضوع سهمیه بندی آب مصرفی در آبادان صحت ندارد.

وی گفت: پیش از این دلیل قطعی های دو روز گذشته آب در برخی مناطق شهری آبادان را کاهش برداشت آب و نه حذف کامل آن از رودخانه بهمنشیر به دلیل ای. سی بالا عنوان کردیم.

خلیلی نیا افزود: موضوع سهمیه بندی آب در مدت چند هفته باقی مانده تا اتمام طرح احداث خط لوله دوم آب غدیر، به عنوان یک گزینه می تواند پس از بررسی و جمع بندی نظرات مردم و نمایندگان انجام شود اما در حال حاضر مشکل کمیت آب در آبادان وجود ندارد و تنها موضوع شوری آب مطرح است.

رئیس اداره امور آب و فاضلاب آبادان اضافه کرد: هرچند موضوع سهمیه بندی آب راهکاری برای کنترل شوری آب مصرفی در آبادان تا زمان تکمیل خط غدیر است اما تاکنون تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

خلیلی نیا تصریح کرد: با تکمیل طرح احداث خط لوله دوم آب غدیر به آبادان و پایان کار ساخت سدخاکی مارد ظرف چند هفته آینده، مشکل شوری آب نیز حل می شود و علاوه بر کمیت، کیفیت آب نیز افزایش میابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز