رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک:

هفت کارخانه چغندر قند در خوزستان احداث می شود

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۹:۲۸
کد خبر: ۷۲۰۳۹۴
هفت کارخانه چغندر قند در خوزستان احداث می شود
رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک، گفت: فعالیت در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی ضروری است و عرصه را برای توسعه تولید ملی و اشتغال جوانان فراهم می کند

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، سید هدایت اله موسوی در دیدار با کشاورزان شهر آزادی اظهار کرد: شهرستان اندیمشک بستر و ظرفیت گسترده ای در زمینه تولید چغندر و صنایع تبدیلی آن را دارد.

وی با اشاره به این که در فصل کشت گذشته بیش از 1400 هکتار از اراضی کشاورزی اندیمشک به کشت چغندر قند اختصاص یافت، افزود: سرمایه گذاران برای حضور در شهرستان و احداث کارخانه چغندر حمایت می شوند.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک عنوان کرد: اندیمشک هم ریل دارد، هم جاده و علاوه بر آن یکی از مهم ترین قطب های تولید چغندر قند استان است، پس حضور در حوزه صنایع تبدیلی اندیمشک دارای فایده اقتصادی است.

وی گفت: حضور در عرصه کشاورزی و فعالیت در حوزه صنایع تبدیلی آن ضروری است و عرصه را برای توسعه تولید ملی و اشتغال جوانان فراهم می کند و با توجه به خدمات این حوزه باید به گسترش خدمات کشاورزی و تامین نیازهای کشاورزان شهرستان، توجه کرد.

موسوی با بیان این که امسال محدودیتی برای کشت تابستانه در شهرستان وجود ندارد، ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته به زودی مشکل اختصاص آب کشاورزان شهرستان رفع می شود.

وی با بیان این که کشاورزان دارای مشکلات هستند، گفت: امیدواریم با همکاری بانک کشاورزی مشکلات پرداخت تسهیلات مورد نیاز کشاورزان رفع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز