جابه جایی بیش از یک میلیون و چهارصد هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای خوزستان

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۳:۵۳
کد خبر: ۷۲۵۱۳۰
جابه جایی بیش از یک میلیون و چهارصد هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای خوزستان
در سه ماهه نخست سال 97 بیش از یک میلیون و چهارصد هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای خوزستان جابه جا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در گفتگو با خبرنگار برنا در اهواز،  با اعلام این خبر گفت: در سه ماهه نخست سال جاری یک میلیون و چهارصد و پانزده هزار و پنج مسافر از طریق اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه جابه جا شده اند که از این تعداد 921118 مسافر درون استان و 480439 مسافر برون استان بوده اند که این تعداد مسافر از طریق 232002 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جابه جا شده اند. 

غلامعباس بهرامی نیا با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی از ابتدای تیرماه، خاطرنشان نمود: مسافران   می توانند از طریق خرید بلیط اینترنتی یا حضور در دفاتر فروش بلیط در سطح شهر نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

غلامعباس بهرامی نیا افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با همکاری انجمن صنفی اهواز، به فعالیت دلالان در پایانه های مسافربری خاتمه داده و اقدام به جمع آوری آنان نموده است.

بهرامی نیا با بیان اینکه در راستای ارایه خدمات نوین به مسافران و با همکاری انجمن صنفی شرکتهای مسافربری اهواز و با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان، مقدمات استقرار وب کیوسک در پایانه مرکزی اهواز ( سیاحت) در حال انجام می باشد بیان داشت : مزایای راه اندازی وب کیوسک ها ایجاد فضای رقابتی بهتر و ارایه خدمات شایسته تر به مسافران و شفافیت در نحوه تهیه بلیط خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : همزمان با شروع فصل تابستان و آغاز سفرهای تابستانی، نظارت های مضاعف بر ناوگان حمل و نقل مسافربری جاده ای توسط عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای و با همکاری پلیس راه استان و با هدف اطمینان از ایمنی ناوگان موردنظر انجام می پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز