لیگ هجدهم فوتبال ایران؛

به دنبال ملی پوش شدن هستم/ برای سه امتیاز به مصاف گسترش می‌رویم

۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۸:۳۷
کد خبر: ۷۳۶۷۰۶
به دنبال ملی پوش شدن هستم/ برای سه امتیاز به مصاف گسترش می‌رویم
حسین ساکی گفت: به دنبال آن هستم تا در سال 97 پیراهن تیم ملی را به تن کنم.

حسین ساکی مدافع هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان در آستانه دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: با نتیجه خوبی که مقابل سپاهان گرفتیم روحیه تیمی بالایی داریم و با این روحیه امیدوار هستیم که در بازی فردا مقابل گسترش فولاد نیز سربلند باشیم.

وی گفت: گسترش فولاد تیمی تاکتیکی است و فوتبال بافکری را بازی می‌کند و ما هم با تفکرات سرخیو برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و امیدوار هستیم که با دست پر از میدان خارج شویم و دل هواداران صنعت نفت را شاد کنیم.

ساکی افزود: بسیار خوشحالم که امسال هم لباس صنعت نفت را به تن می‌کنم، واقعا دل کندن از هوادارانی که همیشه کنار تیم هستند خیلی سخت است.

مدافع، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از اهداف فوتبالی‌اش در فصل جاری لیگ برتر گفت و خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم که با تمرکز روی خواسته‌های کادر فنی، بهترین بازی‌هایم را به نمایش بگذاریم تا در سال 97 پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.

پدیده فوتبال ایران در لیگ هفدهم در پایان تصریح کرد: بدون تردید برای ملی‌پوش شدن به حمایت مثل گذشته هواداران صنعت نفت نیاز دارم.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد در هفته اول با تساوی مقابل حریفان هر کدام با یک امتیاز به ترتیب در جایگاه دوازدهم و نهم قرار دارند.

دو تیم صنعت نفت و گسترش فولاد امروز جمعه ساعت 20:45 در ورزشگاه تختی آبادان به دیدار هم می روند. این دیدار با حکم کمیته انضباطی در حق تیم صنعت نفت آبادان، بدون حضور تماشاگر است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز