هفته دوم لیگ هجدهم فوتبال ایران؛

تساوی خانگی و بدون تماشاگر صنعت نفت آبادان با گسترش فولاد تبریز

۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۰:۲۹:۱۳
کد خبر: ۷۳۶۷۸۴
تساوی خانگی و بدون تماشاگر صنعت نفت آبادان با گسترش فولاد تبریز
دیدار تیم صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و دو تیم دومین تساوی خود را در لیگ هجدهم کسب کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی به دیدار گسترش فولاد تبریز در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر رفت که سکوهای ورزشگاه تختی خالی از تماشاگر بود.

با وجود موقعیت های بسیار تیم صنعت نفت آبادان به خصوص در نیمه اول و ضدحملات گاه گاهی گسترش فولاد، اما هیچ گلی به ثمر نرسید. در نیمه دوم هم نفت آبادان با یک کار گروهی به حملات خود ادامه داد اما روی غفلت مدافعان در دقیقه 86 با تک گل پیمان بابایی گسترش پیش افتاد.

در همین راستا حملات نفت آبادان بیشتر شد و در دقیقه 90 بازی بازیکن تازه نفس و تعویضی سرخیو، جعفر سلمانی دو دقیقه بعد از حضورش به زمین بازی  گل تساوی این دیدار را به ثمر رساند تا تیمش در اولین دیدار خانگی از شکست نجات یابد.

در ادامه و در پنج دقیقه وقت اضافه بازی نیز اتفاق خاصی رخ نداد و این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

پائولو با ترکیب؛ شهاب گردان، عقیل کعبی، حسین ساکی، وفا هخامنش، سیروان قربانی، احمد عبداله زاده(۶۶- طالب ریکانی)، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی(۸۸- جعفر سلمانی)، میلاد جهانی، لوییز سوارز(۸۸- حامد پاکدل)، بهنام برزای به میدان رفت.

شاگردان فیروز کریمی را در این دیدار خسوس، محمدحسین کنعانی‌زادگان، پیمان بابایی، اسماعیل فرهادی، فرید کریمی(۶۸- رضا خالقی‌فر)، محسن یوسفی(۹۰- میثم جودکی)، مصطفی سالاری، حسین ابرقویی(۶۰- سید خرم حسینی)، سید احمد مهدی‌زاده، توحید غلامی، عزیز معبودی تشکیل دادند.

صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد در حالی در هفته دوم با نتیجه تساوی زمین بازی را ترک کردند که نفت آبادان با دو امتیاز در جایگاه دوازدهم و گسترش فولاد با همین امتیاز در جایگاه نهم لیگ هجدهم برتر فوتبال ایران باقی بمانند.


 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز