روز خبرنگار؛

پیام تبریک باشگاه های فوتبال خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۳۸۷۰۹
پیام تبریک باشگاه های فوتبال خوزستان به مناسبت روز خبرنگار
مدیران عامل باشگاه های فوتبال خوزستان در پیام هایی روزخبرنگار را به صاحبان قلم تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مدیران عامل باشگاه های فوتبال خوزستان و اروند در پیام هایی جداگانه روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبر تبریک گفتند.

در متن پیام تبریک علی عیسی زاده، مدیرعامل باشگاه نفت آبادان نیز آمده است:

"برای قلم و نوشتن ارزشی والاتر از آن نیست که پروردگار متعال به آن قسم خورده است؛ خبرنگاری قدمتی دارد به عمر آفرینش، هر مکانی که خطی و رسمی برای برقراری با مخاطب در دل خود دارد، سندی بر حضور اندیشه آدمی است از دیرباز و پیشینه ضرورت تحلیل پیرامون اوضاع و انتقال اطلاعات را نمایان می سازد.

اینجانب روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و به وپژه خبرنگاران ورزشی که مطمئنا تلاش هایشان هیچوقت از چشم دوست‌داران ورزش کشور پنهان نخواهد بود، تبریک عرض می نمایم."

در متن پیام حبیب الله رضایی، مدیرعامل باشگاه فولاد آمده است:

"با گذشت زمان، رفته رفته اهمیت«قلم» برای انسان آشکارتر می شود. امروزه رسانه ها در هر نوع و شکلی جزء جدایی ناپذیر زندگی هستند و«خبر» به نیاز اساسی زندگی ما انسان ها تبدیل شده است.

در حوزه ورزش و خصوصا«فوتبال»، این ورزش پرهوادار نیز هر فردی می تواند یک«رسانه» باشد و خبری را در سطحی کوچک و یا گسترده تولید و منتشر کند. اما در این میان مشخص کردن خبر«صحیح» از«ناصحیح» بسیار مشکل است و به همین دلیل است که رسانه های درستکار که به دست خبرنگاران اصیل و صادق اداره می‌شوند، مورد توجه اند.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان همواره با اصحاب قلم و رسانه ها ارتباط تنگاتنگی داشته و به اهمیت حرفه آنها به خوبی واقف است و نقش آنها را در رشد محبوبیت ورزش فوتبال در نزد افکار عمومی و بیان نمودن نقاط ضعف و قوت آن بسیار بالا می داند.

اینجانب به نوبه خود، فرا رسیدن 17مرداد روز خبرنگار را به این عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای تمامی خبرنگاران علی الخصوص فعالان حوزه ورزش فوتبال، قلمی استوار و سلامتی و سربلندی را از درگاه خداوند متعال خواستارم."

در متن تبریک کیوان بابادی، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز آمده است:

"این روز، یادآور حماسه آفرینی های آن هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگه های اعلام نوشتند. یاد و خاطره ی شهیدان خبرنگار را گرامی می داریم.

روز خبرنگار را به این قشر دلسوز و جسور و به ویژه خبرنگاران حوزه ورزش تبریک عرض نموده و برای تمامی این عزیزان از درگاه خداوند منان آرزوی موفقیت و سلامتی می نمایم."

در متن تبریک امیر سلطانی فر، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان نیز آمده است:

"خبرنگارن، طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد. 

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسوولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند و وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند.

اینجانب نیز 17 مردادماه را به فعالان این عرصه به ویژه خبرنگاران حوزه ورزش تبریک عرض می نمایم."

همچنین در متن تبریک عبدالکاظم طالقانی، رییس هیات فوتبال خوزستان آمده است:

"ن و القلم و مایسطرون

 هفدهم مردادماه، به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شجاع و متعهد، شهید محمود صارمی، روز خبرنگار نامگذاری شده است؛ این روز فرصتی است مغتنم تا از جایگاه معنوی و از زحمات بی دریغ اصحاب قلم و رسانه در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، تقدیر و تجلیل شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز