شهردار آبادان در مراسم تکریم خبرنگاران:

آماده شنیدن دغدغه مردم از طریق رسانه ها هستیم/نقش خبرنگار در توسعه همه جانبه بر کسی پوشیده نیست

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۷:۰۱:۱۸
کد خبر: ۷۴۱۶۳۷
آماده شنیدن دغدغه مردم از طریق رسانه ها هستیم/نقش خبرنگار در توسعه همه جانبه بر کسی پوشیده نیست
حسین حمیدپور گفت: معتقدیم رسانه ها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و شهرداری آبادان آماده شنیدن صدا و دغدغه مردم از طریق رسانه ها است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حسین حمید پور شهردار آبادان در آئین تجلیل از خبرنگاران در محل سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر آبادان با تاکید بر اهمیت بالای رسانه در کارکردهای اجتماعی اظهار کرد: اهمیت و نقش خبر و خبرنگاران در راستای بهبود وضعیت شهری و توسعه همه جانبه آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی گفت: در این مدتی که به عنوان شهردار خدمتگزار مردم هستم؛ در نشست هایی که با خبرنگاران داشتیم  انتظارات و مسائل شهری به شکل دو سویه بیان می شد.

حمیدپور با اشاره به نقش آگاهی بخشی خبرنگاران به شهروندان، افزود: به طور حتم شهروند مطلع، ما را در انجام و رسیدن به اهداف عالی سازمانی و شهری یاری می نماید.

مدیر شهری آبادان ضمن تاکید بر توسعه ارتباطات میان حوزه های فرهنگی و روابط عمومی شهرداری آبادان با رسانه ها اضافه کرد: شهرداری آبادان آمادگی کامل برای شنیدن صدا و دغدغه شهروندان از طریق رسانه ها را دارد.

حمیدپور تصریح کرد: معتقدیم رسانه ها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند که می توانند صدای مردم را به مسئولان و پاسخ مسئولان را به مردم به درستی برسانند، در آبادان این وظیفه در حوزه رسانه ها به خوبی انجام می شود.

وی توضیح داد: بر این اعتقاد هستیم که شهر را برای خوشبختی و کسب رفاه و آرامش شهروندان می سازیم لذا در راه رسیدن به این خوشبختی باید هر کس نقش و وظیفه خود را به خوبی ایفاء کند و با صرف زمان و انرژی، خدمات صادقانه ای را برای برآورده کردن انتظارات مردم به انجام برسانیم.

شهردار آبادان تاکید کرد: مردم آبادان لیاقت بیش از اینها را دارند؛ بنابراین امیدواریم با کمک رسانه ها و خود شهروندان بتوانیم با انجام درست وظایف و امور محوله به آبادی قابل انتظار همگان دست یابیم.

حمیدپور یادآور شد: هدف مشترک همه ما آبادی شهر است به همین دلیل سعیمان بر آن است تا تمام مسائل را به طور شفاف به اطلاع مردم برسانیم تا آستانه تحمل مردم نیز بالاتر رود.

شهردار آبادان در پایان گفت: مردم مطالبات به حق زیادی دارند اما متاسفانه وضعیت به گونه ای رقم خورده که باید همه دست به دست هم داده تا این حرکت رو به توسعه ای که اکنون آغاز شده آرام آرام ادامه یابد، و اجازه ندهیم که این حرکت توسط دسته‌ایی از افراد یا گروه‌ها که نمی خواهند آبادان روی آبادی به خود ببیند، متوقف شود.

لازم به ذکر است در پایان این نشست از خبرنگاران و عکاسان خبری آبادان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر آبادان تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز