مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند خبرداد:

سالن های فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند تعمیر و تجهیز شدند

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۲:۱۹
کد خبر: ۷۴۲۳۸۲
سالن های فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند تعمیر و تجهیز شدند
همایون قنواتی گفت: در حال حاضر بیش از 12 سالن نمایش در منطقه آزاد اروند(آبادان و خرمشهر) در حال تعمیر و تجهیز می باشند.

همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به برنامه های گسترده و اجراهای متفاوت در منطقه برآن شدیم تا سالن های نمایش منطقه آزاد اروند را مجهز به تمامی امکانات لازم برای اجرای برنامه های فرهنگی هنری کرده، به گونه ای که هم اکنون تمامی آنها قابل بهره برداری شدند.

وی گفت: آینده نگری ما رویکردی بین المللی دارد، و برای ورود به عرصه بین الملل باید امکانات و بسترهای زیر بنایی و متفاوت را فراهم کنیم.

قنواتی افزود: بناهای فرهنگی با رویکردهای چند جانبه در منطقه آزاد اروند در حال ساخت می باشد و قطعا با داشتن امکانات مفید، برنامه ها و رویدادهاى بیشتر ی در سطح منطقه ای، ملی  و بین المللی اجرا خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند اضافه کرد:  در حال حاضر بیش از 12 سالن نمایش در منطقه آزاد اروند(آبادان و خرمشهر) در حال تعمیر و تجهیز می باشند که 6 سالن در آبادان و سه سالن در خرمشهر کاملا تعمیر و تجهیز و آماده بهره برداری هستند.

قنواتی در پایان تصریح کرد: اهالی فرهنگ و هنر اروند و علاقمندان به فعالیت های فرهنگی و هنری می توانند از این امکانات و فضاهای به روز شده که توسط سازمان منطقه آزاد اروند مهیا شده است، بهره‌مند شوند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز