هفته پنجم لیگ هجدهم فوتبال ایران؛

صنعت نفت ۱ -پرسپولیس ۱/تساوی در برزیل ایران

۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۶:۰۰
کد خبر: ۷۴۴۶۱۸
صنعت نفت ۱ -پرسپولیس ۱/تساوی در برزیل ایران
صنعت نفت آبادان در دومین دیدار خانگی خود برد را از دست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، در چارچوب لیگ هجدهم برتر فوتبال ایران و از هفته پنجم این رقابت ها در دومین دیدار خانگی، صنعت نفت آبادان میزبان پرسپولیس تهران بود.

این بازی در ایستگاه پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که برزیل ایران همچنان در حسرت برد ماند.

در همین حال با وجود موقعیت های بسیار تیم صنعت نفت آبادان در دو نیمه، سرانجام نفت در دقیقه 23 توسط میلاد جهانی به گل رسید و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم بازی نیز پایاپای بود تا اینکه در دقیقه 69 پرسپولیس توسط علی علیپور به گل مساوی دست یافت.

 دیدار دوتیم حتی در 4 دقیقه وقت اضافه نیز با همین تساوی باقی بماند و به پایان رسید.

پائولو سرخیو در این بازی با ترکیب؛ شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی، حسین بغلانی(مسلم مجدمی 79)، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، بهنام برزای(جعفر سلمانی 87)، میلاد جهانی(جاناتان بالوتلی 84) و کرار جاسم به میدان می روند.

شاگردان برانکو را در این دیدار علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن(گادوین منشا 90)، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، علی علیپور تشکیل دادند.

 این دیدار با داوری محمدحسین زاهدی فرد و کمک علی میرزابیگی و مهدی الوندی برگزار شد.

در این بازی بهنام برزای(25)، مصطفی احمدی(56)، حسین ساکی(73)، کرار جاسم(74)، مسلم مجدمی(89) از نفت آبادان و کمال‌الدین کامیابی‌نیا(86) از پرسپولیس کارت زرد دریافت کردند.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان با چهار امتیاز در جایگاه  دوازدهم و پرسپولیس تهران با  9 امتیاز در جایگاه اول لیگ هجدهم برتر فوتبال ایران جای گرفتند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز