سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان؛

جام حذفی همچون لیگ برتر برایمان اهمیت دارد/شانس موفقیت در جام حذفی را داریم

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۱:۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۵۲۹۲۱
جام حذفی همچون لیگ برتر برایمان اهمیت دارد/شانس موفقیت در جام حذفی را داریم
پائولو سرخیو گفت: اگر کمی خوش‌شانس باشیم، می توانیم ‌از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پائولو سرخیو در نشست خبری پیش از دیدار صنعت نفت و تراکتورسازی در چارچوب یک شانزدهم جام حذفی، اظهار کرد: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. تراکتورسازی تیم خیلی خوبی است و کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد، ‌اما از بازیکنانم می خواهم در این مسابقه فقط تمرکز داشته باشند، هواداران ما سزاوار این برد هستند.

 وی گفت: نمی‌توانیم درباره گذشته صحبت کنیم. شرایط تغییر کرده است. صنعت نفت و تراکتورسازی تیم‌های جدیدی هستند و نمی‌توانیم آنها را مقایسه کنیم. تراکتورسازی تیم خوبی است و مربی باتجربه‌ای دارد که در پرتغال با هم کار کردیم. آنها هم تیمی قوی ساخته‌اند. باید روی تیم خود تمرکز داشته باشیم. باید بدانیم چه کنیم که حریف بازی خود را انجام ندهد و ما بازی خود را انجام دهیم. فکر می‌کنم دیدار خوبی خواهد شد. همیشه به بازیکنانم گفته‌ام هر تیمی برای ما قابل احترام است.

سرخیو افزود: هر بازی، چه در جام حذفی و چه در لیگ برتر برای ما اهمیت دارد و تا جایی که می‌توانیم ببریم یا مساوی کنیم، تا لحظه آخر به پیروزی امیدوار هستیم. چرا ما نباید در فینال جام حذفی باشیم؟ اگر کمی خوش‌شانس باشیم، می توانیم ‌از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: در استراحت دو هفته‌ای تیم،‌ از لحاظ بدنی روی بالوتلی کار کردیم. من و او هرگز استراحت نداشتیم. مشکل پلاتینی هم به گونه‌ای حل شد، چون نتوانست با شرایط ما سازگار شود. او پیشرفت‌هایی کرد، اما توقعات‌مان را برآورده نکرد. این بازیکن به تیم سابق خود بازگشت.

وی توضیح داد: زمانی که این اتفاق برای پلاتینی افتاد، نزدیک به انتهای زمان نقل‌وانتقالات بودیم. چند بازیکن را مدنظر داشتیم که همه پول‌های زیادی می‌خواستند و نتوانستیم آنها را جذب کنیم. تلاش کردیم یکی دو بازیکن ایرانی به جمع خود اضافه کنیم، اما این اتفاق رخ نداد. در حال حاضر شرایط بازیکنان آزاد را بررسی می‌کنم و نمی‌خواهم تنها لیستم را پر کنم.

سرخیو تصریح کرد: پنج دقیقه آخر نیمه اول و نیمه دوم،‌ زمان‌هایی بوده که گل‌های زیادی به ثمر رسیده و به بازیکنانم گفتم مراقب این دقایق باشند. این موضوع به تمرکز بازیکنان برمی‌گردد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص درخواست تیم تراکتور سازی مبنی بر تعویق این بازی به زمانی دیگر گفت: اگر یک هفته پیش تراکتوری ها برای تعویق بازی با من تماس می گرفتند، خوشحال‌هم می‌شدم، اما سه چهار روز قبل از بازی چنین درخواستی داشتند که اگر می‌خواستم با آن موافقت کنم، باید برنامه‌های تمرینی را عوض می کردم.

لازم به ذکر است که در چارچوب یک شانزدهم جام حذفی فوتبال ایران، تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز فردا جمعه23 شهریور، ساعت 20 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می روند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز