مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان؛

آماده دیدار با پیکان هستیم/گردان و دریس به سه امتیاز بازی فکر می کنند

۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۵:۰۳
کد خبر: ۷۵۵۲۰۷
آماده دیدار با پیکان هستیم/گردان و دریس به سه امتیاز بازی فکر می کنند
کاظم فرحانی گفت: بازی سختی در پیش داریم، پیکان تیم خوبی است اما ما هم آماده این دیدار هستیم و برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از آبادان، کاظم فرحانی مربی دروازه بانان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که به جای پائولو سرخیو سرمربی این تیم به نشست خبری پیش از بازی با پیکان تهران آمده بود، اظهار کرد: تمرینات خوب و با نشاطی را پشت سر گذراندیم. بازی سختی در پیش داریم، پیکان تیم خوبی است و از کادر با دانشی برخوردار است.

وی گفت: سرخیو آنالیزهای لازم را انجام داده و آماده این دیدار هستیم. مصدوم نداریم و تنها محروم ما سیروان قربانی است که در بازی گذشته مقابل سپید رود از زمین بازی اخراج شد.

مربی دروازه بانان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه در این بازی چه کسی در دروازه نفت آبادان می ایستد، افزود: روز گذشته وقتی با شهاب گردان و محمد دریس صحبت می‌کردم، هر دو بر این عقیده بودند که مهم نیست کدامشان در دروازه بایستد، بلکه کسب ۳ امتیاز برای صنعت نفت از هر چیزی مهمتر است.

فرحانی در مورد فرانک سارفو بازیکن غنایی که به عنوان وینگر قرار بود به جمع طلایی پوشان اضافه شود افزود: نظر سرخیو این بود که این بازیکن سطح پایینی از کیفیت بازی نسبت به دیگر بازیکنان دارد، به همین خاطر بازیکن سارفو از جمع ما جدا شد.

لازم به ذکراست که تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران ساعت 19:30 امروز جمعه از سری رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه تختی آبادان به دیدار هم می روند. در حال حاضر تیم های صنعت نفت آبادان با 5 امتیاز در جایگاه دوازدهم و پیکان تهران با 9 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز