رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:

پروژه‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان به‌روز هستند/ فعالیت ۱۰۰هزار مترمربع پروژه در محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان+ببینید

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۴:۵۴
کد خبر: ۷۵۸۴۹۱
پروژه‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان به‌روز هستند/ فعالیت ۱۰۰هزار مترمربع پروژه در محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان+ببینید
علیرضا آموزنده گفت: بیشتر پروژه‌های در حال ساخت دانشکده علوم پزشکی آبادان به‌روز هستند.

دکتر علیرضا آموزنده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در حاشیه افتتاح اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: به دنبال سفر وزیر محترم بهداشت به استان خوزستان، با حضور دکتر حریرچی، اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر افتتاح شد.

وی با اشاره به این موضوع که اورژانس یاد شده مساحتی تقریبا دو هزار متر مربعی دارد، گفت: برای اولین بار باشد که اورژانس با این مساحت در منطقه افتتاح می‎‌شود.

آموزنده در خصوص بازدید دکتر حریرچی از بیمارستان فوق‌تخصصی قلب خرمشهر نیز افزود: در این بازدید دکتر حریرچی از میزان پیشرفت پروژه ابراز رضایت کرده و دستوراتی را برای تسریع کار صادر کردند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان به بازدید معاون کل وزارت بهداشت از پروژه 400 تختخوابی خوابگاه‌های دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان اشاره و اضافه کرد: در ادامه ایشان از کلینیک بیمارستان آیت‌اله طالقانی نیز دیدن کردند که این پروژه در حال اتمام است و بعد از محوطه‌سازی و تکمیل انشعاب آب و برق، به زودی افتتاح می‌شود.

دکتر آموزنده با اعلام این خبر که در حال حاضر حدود 100هزار مترمربع پروژه در محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان در حال ساخت است، عنوان کرد: از این تعداد 10 پروژه کلان هستند و حدود 100 پروژه نیز شامل ساخت، تجهیز، تعمیر و نگهداری مراکز، خانه‌های بهداشت و دیگر مناطق هستند.

وی با تاکید بر این موضوع که بیشتر پروژه‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان به‌روز هستند، اضافه کرد: با حضور دکتر حریرچی از پروژه بیمارستان جدید آیت‌اله طالقانی آبادان نیز بازدید به عمل آمد و این پروژه در حال حاضر پیشرفت 60 درصدی داشته و طبق برنامه باید در شهریور سال 98 به بهره‌برداری برسد و با بهره برداری از این مجموعه به استانداردهای کشوری و حتی بالاتر دست خواهیم یافت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: امیدوار هستیم که ظرف یک ماه آینده 35 پزشک به نیروهای متخصص ما اضافه شوند و در حال حاضر نزدیک به 190 پزشک متخصص و فوق تخصص بخش دولتی و خصوصی در آبادان، خرمشهر و شادگان مشغول به خدمت هستند.

لازم به ذکر است که مجموعه اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند بنا شده که دارای اتاق عمل سرپایی، اتاق احیاء، اتاق سوختگی، اتاق کچ گیری، بخش مراقبت های ویژه بزرگسالان و کودکان، بخش تزریقات مجزا(مردان و زنان)، تریاژ، اتاق های معاینه ایی پزشکان، آزمایشگاه است.

این مجموعه بیش از 100 فرصت شغلی در زمان ساخت و بهره برداری ایجاد کرده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز