مسئول کمیته پشتیبانی ستاد اربعین حسینی شادگان تاکید کرد:

ضرورت مشارکت فعالانه دستگاه‌های دولتی در برگزاری مراسم اربعین حسینی

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۵:۰۱
کد خبر: ۷۶۵۲۸۳
ضرورت مشارکت فعالانه دستگاه‌های دولتی در برگزاری مراسم اربعین حسینی
حسن مزبانی پور بر ضرورت مشارکت فعالانه دستگاه‌های دولتی برای بهتر برگزار شدن اربعین حسینی در شادگان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حسن مزبانی پور شهردار شادگان و مسئول کمیته پشتیبانی ستاد اربعین حسینی در این شهرستان، در جلسه کمیته ستاد پشتیبانی اربعین حسینی شادگان که در محل سالن جلسات اداره حفاظت محیط زیست برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی و سفر زائران به قدمگاه عباس دوایر از مناطق مختلف استان، امسال همانند سال های گذشته مجموعه شهرداری شادگان با بسیج امکانات، آماده خدمات‌رسانی به زائران در روز اربعین حسینی است.

وى با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر آئین اربعین حسینی از کلیه دستگاه های عضو کمیته این ستاد این شهرستان خواست در کنار مردم برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی وارد عمل شوند.

شهردار شادگان یادآور شد: طبق سال های گذشته زائران بیشتری برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در این قدمگاه حضور پیدا خواهند کرد که امسال نیز این مراسم در روز اربعین حسینی با حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان شادگان برگزار می شود.

مزبانی پور افزود: در برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینى ادارات عضو این کمیته باید سهیم شوند و اگر هر کدام به وظیفه خود به خوبی عمل کند می توانیم این مراسم معنوی را با شکوه هرذچه تمام تر برگزار کنیم.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد اربعین حسینی شادگان اضافه کرد: امیدواریم مجموع اقداماتی که توسط این کمیته انجام می شود، موجب ارتقای سطح کیفی خدمات به زوار حسینی و رفاه حال بیشتر این افراد باشد.

وی تصریح کرد: پیاده روی اربعین حسینی که با حضور میلیون ها عاشق مکتب سالار شهیدان با شکوه و عظمت هر چه تمام تر برگزار می شود یک حرکت حماسی و الهام بخش جهانی است که وحدت، قدرت و ولایتمداری شیعیان جهان را به نمایش می گذارد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز