در دیدار صنعت نفت و تراکتورسازی تبریز؛

مسئول برگزاری مسابقه خبرنگاران آبادان را تهدید کرد+ببینید

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۶:۵۳:۲۳
کد خبر: ۷۶۷۰۰۷
مسئول برگزاری مسابقه خبرنگاران آبادان را تهدید کرد+ببینید
جلال مرادی گفت: من می گویم، قانون من هستم، کاری نکنید تیمتان بیشتر محروم شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، در روز دیدار نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز که برزیلی ها برای سومین بار در این فصل از حضور تماشاگرانش محروم بودند، پس از گل دقیقه 17 بازی توسط طالب ریکانی خبرنگاران آبادان تیم را تشویق کردند.

در همین حال جلال مرادی مسئول برگزاری دیدار تا پایان نیمه اول چند بار به جایگاه خبرنگاران اشاره کرده و خواستار جابجایی خبرنگاران شد.

این ماجرا به همین جا ختم نشد و در بین نیمه دوم با حضور در جایگاه خبرنگاران و چک کردن کارت خبرنگاران پس از آنکه کسی غیر از خبرنگاران در جایگاه مشاهده نکرد، به تهدید و درگیری لفظی با خبرنگاران پرداخت و گفت: حق تشویق تیم را ندارید.

مرادی با لحنی تحکمی در پاسخ به خبرنگاران که عنوان کردند در کجای قانون آمده که خبرنگاران نمی توانند تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند، افزود: من می گویم، قانون من هستم.

در همین حال، بین حرف های خبرنگاران به آنها پشت کرده و در حین ترک جایگاه خبرنگاران، با دستش پشت دست خبرنگار برنا زد و خبرنگاران را به نوشتن گزارشی مبنی بر محرومیت بیشتر تیم صنعت نفت کرد.

در ادامه و در ابتدای نیمه دوم با نگه داشتن بازی خواستار تغییر جایگاه خبرنگاران شد که با پا در میانی رئیس هیات فوتبال آبادان، خبرنگاران جابجا شدند و در بدترین شرایط نیمه دوم را دنبال کردند.

این در حالی است که برخی نیروهای حراست و برگزاری دیدار نیز ار رفتار و نحوه برخورد مرادی گلایه مند بودند.

این رفتار برخی برگزار کنندگان لیگ بارها تکرار شده و رفتار تحکمی و از بالا به پایین آنها هیچوقت و در هیچ کمیته انظباطی رسیدگی نشده است.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان با نتیجه دو بر یک تراکتور سازی را شکست داد و اولین برد خود را در لیگ برتر به دست آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز